SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Polityka”, „Tele Tydzień” i „Newsweek” zarobił mniej z reklam (TOP10)

W listopadzie magazyny cennikowo zarobiły z reklam 2 proc. mniej niż rok wcześniej. Spadki wynoszące ok. 15 proc. zanotowały „Polityka”, „Tele Tydzień”, za to ponad 20-procentowe wzrosty osiągnęły „Twój Styl” i „Forbes”.

<!-- 0.5092s -->

Dane Kantar Media przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl pokazują, że w październiku cennikowe wpływy reklamowe „Twojego Stylu” (Wydawnictwo Bauer) były o 21,4 proc. wyższe niż rok wcześniej, a „Forbesa” (Ringier Axel Springer Polska) - o 21,3 proc. Zarabiający najwięcej z reklam „Wprost” (AWR Wprost) zanotował wzrost tych przychodów wynoszący 9,8 proc. Dla „Vivy!” (Edipresse Polska) ten wzrost wyniósł 14,2 proc., dla „Gali” (G+J Polska)  - 12,8 proc., a dla Claudii (też G+J Polska) - 11,9 proc.

>>> Gazety z reklam: „GW” i „Rz” mniej, w górę „Fakt”, „SE” i „DGP” (TOP10)

Za to „Tele Program” cennikowo zarobił na reklamach aż o 71 proc. więcej niż rok wcześniej. Przy czym tytuł ten nie ukazuje się samodzielnie, tylko jest dodawany do prawie 20 dzienników regionalnych i ok. 70 tygodników lokalnych.

>>> I-III kwartał br.: „Twój Styl” liderem, „Sukces” stracił najwięcej

Z drugiej strony cennikowe wpływy reklamowe „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) spadły w skali roku o 15,2 proc., a „Polityki” (Polityka Spółdzielnia Pracy) - o 15,9 proc. Natomiast „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) zarobił z reklam 7,6 proc. mniej niż rok wcześniej.

>>> Czołowe tygodniki nadal tracą czytelników, liderem „Tele Tydzień”

Cennikowe wpływy reklamowe magazynów (bez autopromocji)
  XI.2012 XI.2011
Wprost 14 184 176 zł 12 915 500 zł
Twój Styl 12 883 090 zł 10 608 157 zł
Newsweek Polska 12 753 600 zł 13 802 226 zł
Viva! 8 534 336 zł 7 469 426 zł
Polityka 7 871 599 zł 9 360 588 zł
Tele Tydzień 6 970 672 zł 8 223 884 zł
Gala 6 276 236 zł 5 562 508 zł
Claudia 6 148 527 zł 5 494 691 zł
Tele Program 5 244 513 zł 3 066 599 zł
Forbes 5 079 050 zł 4 188 250 zł
monitorowane tytuły razem 250 659 866 zł 255 552 300 zł
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Polityka”, „Tele Tydzień” i „Newsweek” zarobił mniej z reklam (TOP10)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl