Procter & Gamble dalej z PBS DGA

Procter & Gamble przedłuża współpracę z PBS DGA.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

PBS DGA oraz Procter & Gamble kontynuują współpracę. Rozpoczęte w 2003 roku badanie typu Retail audit realizowane będzie nadal w kilkuset sklepach na terenie całego kraju.

Ponad 100 ankieterów będzie monitorowało sposób i stan dystrybucji produktów P&G. Kierownikiem merytorycznym badania jest od samego początku Małgorzata Drozd.

- Jesteśmy dumni, że nasza agencja okazała się najlepsza spośród wszystkich firm badawczych startujących w przetargu. Myślę, że sukces zawdzięczamy w dużej mierze wysokiej jakości naszych badań Retail audit wypracowanej przez lata współpracy z Procter & Gamble – mówi Małgorzata Drozd.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję