SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Przyciski Reactions na Facebooku zyskują na popularności, ale “Lubię to!” dominuje

Użytkownicy Facebooka coraz częściej korzystają z przycisków Reactions do wyrażania swoich emocji. Daleko im jednak do popularności tradycyjnego kciuka w górę.

Article

Facebook rozszerzył możliwość wyrażania uczuć pod wpisami poprzez nowe ikonki w lutym br. Statystyki po pierwszych trzech miesiącach dostępności przycisków Reactions nie napawały optymizmem, ale z czasem okazało się, że użytkownicy społecznościowego portalu zaczęli powoli się do nich przekonywać.

Firma quintly w maju i czerwcu br. wzięła pod lupę 105 tys. stron na Facebooku. Okazało się, że odpowiednio za 5,8 proc. i 7,1 proc. reakcji na opublikowane przez nie posty odpowiadały nowe emotikony. Jak widać, ich udział rośnie, ale wciąż zdecydowanie najpopularniejszy jest przycisk "Lubię to!", ze wskaźnikami na poziomie odpowiednio 94,2 proc. i 92,9 proc.

W przypadku nowych przycisków, między majem a czerwcem zanotowano wzrost o 22,4 proc., przy czym dla stron mających do 10 milionów fanów - o blisko 15 proc., a dla stron z więcej niż 10 milionów fanów - aż o 47 proc.

Jeśli chodzi o poszczególne przyciski Reactions, najwięcej w omawianym okresie zyskał "Przykro mi" (+48 proc.).

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Przyciski Reactions na Facebooku zyskują na popularności, ale “Lubię to!” dominuje

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl