SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Przyjaciółka” na czele dwutygodników poradnikowych. Tylko „Pani Domu” na plusie

W sierpniu 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet była „Przyjaciółka”. Wszystkie pisma zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciła „Tina”. Zyskała tylko „Pani Domu”.

Article

Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w sierpniu 2014 roku wyniosła 357 180 egz. i w porównaniu do sierpnia 2013 roku zmalała o 0,61 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Drugą pozycję zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 22,71 proc. do 216 918 egz.

Na ostatniej pozycji podium uplasowała się „Pani Domu” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 169 260 egz., po spadku o 36,18 proc. - największym w zestawieniu.

Za podium znalazł się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer). W badanym miesiącu sprzedawał się średnio w liczbie 122 179 egz., po spadku w skali roku o 24,82 proc.

Wirtualnemedia.pl

sierpień

ZKDP

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Przyjaciółka

446 447

357 180

357 180

484 667

359 369

359 369

Tina

310 445

216 918

216 918

392 278

280 656

280 656

Pani Domu

240 400

169 351

169 260

332 500

265 301

265 210

Naj

179 936

122 179

122 179

249 937

162 505

162 505


W porównaniu do lipca 2014 roku prawie wszystkie pisma zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej również i w tym ujęciu straciła „Pani Domu” - było to 13,98 proc. Jedyny wzrost - wynoszący 8,50 proc. - odnotowała „Przyjaciółka”.

Wirtualnemedia.pl

2014

ZKDP

sierpień

lipiec

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Przyjaciółka

446 447

357 180

357 180

428 280

329 213

329 213

Tina

310 445

216 918

216 918

315 717

219 694

219 694

Pani Domu

240 400

169 351

169 260

270 800

196 859

196 768

Naj

179 936

122 179

122 179

184 878

127 658

127 658

 


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Przyjaciółka” na czele dwutygodników poradnikowych. Tylko „Pani Domu” na plusie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl