SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Reklamowy budżet Canona dla PHD

Firma Canon zamierza przekazać całość swojego europejskiego budżetureklamowego w ręce domu mediowego PHD.

Będzie to pierwszy raz kiedy medialnymi obowiązkami Canona wEuropie zajmie się jedna agencja - informuje serwis MarketingWeek.

Oprócz należącego do holdingu reklamowego Omnicom domu mediowegoPHD, w przetargu na planowanie i zakup mediów na terenie naszegokontynentu uczestniczyły Carat i Universal McCann. Z koleibrytyjska agencja BJK&E, która do tej pory obsługiwała medialnybudżet Canona w większości Europy, nie wystartowała w tejrywalizacji.

Z danych firmy badawczej Nielsen Media Research wynika, że wWielkiej Brytanii firma wydaje na media około 10 milionów funtówrocznie (większość na prasę). W Niemczech jest to 16 milionów, weWłoszech 6 milionów, a w Holandii 5 milionów funtów.

źródło: Marketing Week

Dołącz do dyskusji: Reklamowy budżet Canona dla PHD

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl