Reklamowy budżet Canona dla PHD

Firma Canon zamierza przekazać całość swojego europejskiego budżetureklamowego w ręce domu mediowego PHD.

km
km
Udostępnij artykuł:

Będzie to pierwszy raz kiedy medialnymi obowiązkami Canona wEuropie zajmie się jedna agencja - informuje serwis MarketingWeek.

Oprócz należącego do holdingu reklamowego Omnicom domu mediowegoPHD, w przetargu na planowanie i zakup mediów na terenie naszegokontynentu uczestniczyły Carat i Universal McCann. Z koleibrytyjska agencja BJK&E, która do tej pory obsługiwała medialnybudżet Canona w większości Europy, nie wystartowała w tejrywalizacji.

Z danych firmy badawczej Nielsen Media Research wynika, że wWielkiej Brytanii firma wydaje na media około 10 milionów funtówrocznie (większość na prasę). W Niemczech jest to 16 milionów, weWłoszech 6 milionów, a w Holandii 5 milionów funtów.

źródło: Marketing Week

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję