„Sanatorium miłości 3” hitem TVP1. Będzie czwarty sezon

Trzeci sezon „Sanatorium miłości” oglądało średnio 3,24 mln widzów, o 70 tys. osób mniej niż drugi sezon programu emitowany rok temu. Produkcja dała TVP1 pozycję zdecydowanego lidera rynku. Wpływy z reklam wyniosły 8,64 mln zł. Jedynka planuje czwarty sezon audycji, właśnie wystartowały poszukiwania uczestników do projektu.

MK
MK
Udostępnij artykuł:

„Sanatorium miłości 3” nadawane było na antenie Jedynki w niedziele o godz. 21.15 (dwa odcinki pokazano wyjątkowo o 20.20), w okresie od 3 stycznia do 7 marca 2021 roku. Średnia oglądalność premierowych odcinków produkcji wyniosła 3,24 mln widzów. Przełożyło się to na 21,89 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 14,50 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 15,52 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów zgromadził finałowy odcinek nowej serii. Oglądało go 3,50 mln osób.

grafika

Względem drugiego sezonu, emitowanego rok temu w tym samym paśmie, „Sanatorium miłości” straciło 70 tys. widzów. Wówczas produkcja gromadziła 3,31 mln widzów. Przełożyło się to na odpowiednio 22,09 proc., 14,54 proc. oraz 15,94 proc. udziału.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvp-kobieta-ramowka-gdzie-ogladac-opinie-naziemna-telewizja-cyfrowa-numer-kanalu,7170369639987329a ##

TVP1 w paśmie emisji serialu zajęła pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wiceliderem w tym paśmie był Polsat, który pokazywał wówczas gł. audycje kabaretowe, a udział tej stacji ukształtował się na poziomie 9,18 proc. Trzecie miejsce zajął TVN (gł. filmy fabularne; 4,54 proc.) a „wielką czwórkę” uzupełnia TVP2 (pasmo filmowe; 3,87 proc).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVP1 była zdecydowanym liderem.

grafika

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków trzeciej odsłony cyklu wyniosły 8,64 mln zł. Dla porównania, drugi sezon również zarobił 8,64 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Sanatorium miłości” to autorski projekt Telewizji Polskiej, w którym biorą udział osoby w wieku 60 i więcej lat. Formuła reality-show polega na tym, że uczestnicy przez okres kilku tygodni mieszkają w jednym z uzdrowisk w Polsce, poznają się tam i przeżywają przygody związane ze sferą uczuć.

Publiczny nadawca podkreśla, że „Sanatorium miłości” przełamuje stereotyp myślenia o osobach na emeryturze. Program ma przybliżyć problem dyskryminowania osób starszych i pokazać jesień życia w barwny i ciepły sposób, bez względu na wiek.

Będzie czwarty sezon, trwają castingi

Kilka dni temu Telewizja Polska rozpoczęła castingi do czwartego sezonu programu. Aby wziąć udział w „Sanatorium miłości 4”, należy do 13 sierpnia br. wysłać zgłoszenie zawierające zdjęcia, kilka słów o sobie oraz dane kontaktowe na adres: sanatoriummilosci@tvp.pl. Poszukiwani są seniorzy, którzy pragną odmienić swoje życie.

Na chwilę obecną telewizja Polska nie zdradza terminu emisji czwartego sezonu programu. Cykl najprawdopodobniej będzie można oglądać na początku 2022 roku.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/the-voice-senior-drugi-sezon-tvp2-kto-wygral-kiedy-nowa-edycja-trzecia,7170384743159425a ##

MK
Autor artykułu:
MK
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koniec abonamentu i RMN, 2,5 mld zł z budżetu dla TVP i Polskiego Radia. Jest projekt ustawy

Koniec abonamentu i RMN, 2,5 mld zł z budżetu dla TVP i Polskiego Radia. Jest projekt ustawy

Netflix kupuje Warner Bros. Co dalej z TVN, HBO Max i Playerem? Wyjaśniamy [FAQ]

Netflix kupuje Warner Bros. Co dalej z TVN, HBO Max i Playerem? Wyjaśniamy [FAQ]

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Cięcia u niemieckiego nadawcy. Do zwolnienia 600 osób

Cięcia u niemieckiego nadawcy. Do zwolnienia 600 osób

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg