SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Sanatorium miłości 3” hitem TVP1. Będzie czwarty sezon

Trzeci sezon „Sanatorium miłości” oglądało średnio 3,24 mln widzów, o 70 tys. osób mniej niż drugi sezon programu emitowany rok temu. Produkcja dała TVP1 pozycję zdecydowanego lidera rynku. Wpływy z reklam wyniosły 8,64 mln zł. Jedynka planuje czwarty sezon audycji, właśnie wystartowały poszukiwania uczestników do projektu.

Marta Manowska w „Sanatorium miłości 3”; fot. TVPArticle

„Sanatorium miłości 3” nadawane było na antenie Jedynki w niedziele o godz. 21.15 (dwa odcinki pokazano wyjątkowo o 20.20), w okresie od 3 stycznia do 7 marca 2021 roku. Średnia oglądalność premierowych odcinków produkcji wyniosła 3,24 mln widzów. Przełożyło się to na 21,89 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 14,50 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 15,52 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najwięcej widzów zgromadził finałowy odcinek nowej serii. Oglądało go 3,50 mln osób.

Względem drugiego sezonu, emitowanego rok temu w tym samym paśmie, „Sanatorium miłości” straciło 70 tys. widzów. Wówczas produkcja gromadziła 3,31 mln widzów. Przełożyło się to na odpowiednio 22,09 proc., 14,54 proc. oraz 15,94 proc. udziału.

TVP1 w paśmie emisji serialu zajęła pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wiceliderem w tym paśmie był Polsat, który pokazywał wówczas gł. audycje kabaretowe, a udział tej stacji ukształtował się na poziomie 9,18 proc. Trzecie miejsce zajął TVN (gł. filmy fabularne; 4,54 proc.) a „wielką czwórkę” uzupełnia TVP2 (pasmo filmowe; 3,87 proc).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVP1 była zdecydowanym liderem.

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków trzeciej odsłony cyklu wyniosły 8,64 mln zł. Dla porównania, drugi sezon również zarobił 8,64 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Sanatorium miłości” to autorski projekt Telewizji Polskiej, w którym biorą udział osoby w wieku 60 i więcej lat. Formuła reality-show polega na tym, że uczestnicy przez okres kilku tygodni mieszkają w jednym z uzdrowisk w Polsce, poznają się tam i przeżywają przygody związane ze sferą uczuć.

Publiczny nadawca podkreśla, że „Sanatorium miłości” przełamuje stereotyp myślenia o osobach na emeryturze. Program ma przybliżyć problem dyskryminowania osób starszych i pokazać jesień życia w barwny i ciepły sposób, bez względu na wiek.

Będzie czwarty sezon, trwają castingi

Kilka dni temu Telewizja Polska rozpoczęła castingi do czwartego sezonu programu. Aby wziąć udział w „Sanatorium miłości 4”, należy do 13 sierpnia br. wysłać zgłoszenie zawierające zdjęcia, kilka słów o sobie oraz dane kontaktowe na adres: sanatoriummilosci@tvp.pl. Poszukiwani są seniorzy, którzy pragną odmienić swoje życie.

Na chwilę obecną telewizja Polska nie zdradza terminu emisji czwartego sezonu programu. Cykl najprawdopodobniej będzie można oglądać na początku 2022 roku.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 9,66 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Sanatorium miłości 3” hitem TVP1. Będzie czwarty sezon

18 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jacek
Czyli spada oglądalność!!!
odpowiedź
User
dex
Czyli spada oglądalność!!!


Wskaż jakikolwiek program czy serial Polsatu lub TVN-u, który przekracza granicę 3 mln widzów.
odpowiedź
User
torów
Sanatorium i kobieta w drodze - plagiat.
odpowiedź