Sarsa na billboardzie na Times Square. Kolejna polska ambasadorka kampanii Spotify

Sarsa została doceniona przez serwis Spotify i stała się ambasadorką akcji Equal, wspierającej głos kobiet w przemyśle muzycznym. Billboard z artystką pojawił się na nowojorskim Times Square.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Sarsa na billboardzie na Times Square. Kolejna polska ambasadorka kampanii Spotify

Billboard z wizerunkiem Sarsy właśnie zawisł już  na Times Square w Nowym Jorku. 25 lutego ukaże się nowy album artystki pt. „Runostany”.

Wyświetl ten post na Instagramie                       Post udostępniony przez SARSA (@sarsa_markiewicz)

Srasa to kolejna już polska ambasadorka projektu Spotify Equal. Do tej pory w  akcji udział wzięły Daria Zawiałow, Monika Brodka, Ewa Farna, Luna, Natalia Szroeder.

Kampania Spotify Egual ruszyła wiosną ubiegłego roku. Equal Music Program ma wspierać utalentowane artystki w branży muzycznej. W ramach akcji powstają globalne i lokalne playlisty promujące muzykę tworzoną i wykonywaną przez kobiety.  Akcja ma na celu przeciwdziałanie nierówności płci w przemyśle muzycznym poprzez podkreślanie pracy artystek na całym świecie, poszerzenie zasobów i możliwości oraz zapewnienie długofalowej globalnej kampanii promocyjnej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"