Serwisy motoryzacyjne w sieci reklamy internetowej Ad-Vice

Ad-Vice, sieć reklamy on-line, poszerzyła swoją działalność okolejne witryny z branży motoryzacyjnej. Firma zajmie się sprzedażąpowierzchni reklamowej w portalach Samar.pl, Auto.pl i Auto.com.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Z trzech stron włączonych do sieci Ad-Vice dwie - Auto.pl iAuto.com.pl - należą do firmy Profit: pierwsza to giełdasamochodowa, a druga to typowa witryna branżowa kierowana domiłośników czterech kółek. Natomiast kontrolowany przez InstytutBadania Rynku Motoryzacyjnego serwis Samar.pl przeznaczony jest dlaproducentów i dealerów samochodów oraz ich klientów.

- Wydatki firm motoryzacyjnych na reklamę w interneciesystematycznie rosną, zwiększają się też wymagania jakościowe wobecproponowanych przez wydawców powierzchni reklamowych - uzasadniawłączenie trzech nowych witryn do oferty swojej firmy BartoszWieczorek, prezes zarządu Ad-Vice. - Współpraca z firmą Ad-Viceumożliwi nam realizację niestandardowych, oryginalnych kampaniireklamowych na naszej stronie - dodaje Wojciech Drzewiecki, prezesInstytutu Badania Rynku Motoryzacyjnego Samar.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana