Spotify wprowadza reklamy display mające być lepiej widoczne

Muzyczna platforma streamingowa Spotify wprowadza nowy format reklam display, które mają lepiej niż dotychczas przykuwać uwagę użytkowników.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Serwis przenosi tzw. reklamy billboard (dotychczas najpopularniejsze formaty na komputery) do swoich aplikacji na urządzenia mobilne. Funkcja pod nazwą Overlay Mobile  pozwoli reklamodawcom kupować reklamy display na urządzenia mobilne, zarówno iQS jak i Android. Jest pokazywana jako tzw. reklama „Welcome back”, ale działa tylko wtedy, gdy użytkownik ma otwarty ekran. Dlatego, jak twierdzą przedstawiciele Spotify, daje gwarancje 100 proc. widoczności.

Spotify ma obecnie 70 mln  użytkowników i 30 mln subskrybentów. 65 proc. streamów jest ściąganych na urządzenia mobilne. Obecnie użytkownicy Spotify spędzają dziennie średnio 148 minut na słuchaniu muzyki.

Spotify umożliwia reklamodawcom szczegółowe targetowanie ich reklam. Współpracuje z platformą Krux, co pozwala grupować użytkowników serwisu według różnych kryteriów na ok. 100 grup, m.in. fanów sportu, kupujących samochody, rodziców, pasjonatów fitness itp.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"