SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Spotify wprowadza reklamy display mające być lepiej widoczne

Muzyczna platforma streamingowa Spotify wprowadza nowy format reklam display, które mają lepiej niż dotychczas przykuwać uwagę użytkowników.

Article

Serwis przenosi tzw. reklamy billboard (dotychczas najpopularniejsze formaty na komputery) do swoich aplikacji na urządzenia mobilne. Funkcja pod nazwą Overlay Mobile  pozwoli reklamodawcom kupować reklamy display na urządzenia mobilne, zarówno iQS jak i Android. Jest pokazywana jako tzw. reklama „Welcome back”, ale działa tylko wtedy, gdy użytkownik ma otwarty ekran. Dlatego, jak twierdzą przedstawiciele Spotify, daje gwarancje 100 proc. widoczności.

Spotify ma obecnie 70 mln  użytkowników i 30 mln subskrybentów. 65 proc. streamów jest ściąganych na urządzenia mobilne. Obecnie użytkownicy Spotify spędzają dziennie średnio 148 minut na słuchaniu muzyki.

Spotify umożliwia reklamodawcom szczegółowe targetowanie ich reklam. Współpracuje z platformą Krux, co pozwala grupować użytkowników serwisu według różnych kryteriów na ok. 100 grup, m.in. fanów sportu, kupujących samochody, rodziców, pasjonatów fitness itp.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Spotify wprowadza reklamy display mające być lepiej widoczne

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tomik
Darmowa wersja "Spotify" bardzo mi odpowiada. Zniechęca mnie do ściągnięcia jakieś płyty na dysk komputera bo mogę ją sobie odsłuchać w zamian za sporadyczne głosowe reklamy, reklamujące głównie serwis "Spotify".
8 8
odpowiedź