SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people. Tylko „Gala” na plusie

W styczniu 2019 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie magazyny zanotowały spadki, a najwięcej straciło „Show” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w styczniu 2019 roku wyniosła 117 649 egz. W porównaniu do stycznia 2018 roku była ona niższa o 10,53 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce utrzymał magazyn „Show” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się najbardziej w zestawieniu - o 26,31 proc. do 73 306 egz.

Trzeci był dwutygodnik „Sukcesy i Porażki” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on spadek wynoszący 10,42 proc. Jego średni wynik w analizowanym miesiącu wyniósł 72 061 egz.

Ostatnia była „Gala” (Grupa Burda). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu wyniosła 30 428 egz., po wzroście o 2,72 proc. - jedynym w zestawieniu.

W styczniu 2019 roku w porównaniu do grudnia 2018 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mógł „Flesz” (Edipresse Polska) - było to 12,41 proc.

Największy spadek, wynoszący 2,76 proc., odnotowała tutaj „Viva!” (Edipresse Polska).

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people. Tylko „Gala” na plusie

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
we
No to Show już ze poszoł
1 0
odpowiedź