SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami w maju, „Kurier TV” stracił najwięcej

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych w maju 2019 roku był „Tele Tydzień”. Z kolei na czele dwutygodników znalazł się „Tele Świat” - dane ZKDP pism telewizyjnych w raporcie Wirtualnemedia.pl.

Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w maju 2019 roku uplasowała się na poziomie 638 471 egz., co oznacza spadek względem analogicznego miesiąca poprzedniego roku o 4,84 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 5,54 proc. i ustabilizowała się na poziomie 250 578 egz.

Podium zamyka „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik maju br. wyniósł 109 843 egz., po spadku o 9,18 proc. - największym w zestawieniu tygodników i dwutygodników telewizyjnych.

Na ostatnim (czwartym) miejscu sklasyfikowany został magazyn „Program TV” (Oficyna Wydawnicza „Press - Media”). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 7,93 proc. i wyniosła 61 307 egz.

Średnia sprzedaż ogółem liderującego dwutygodnika, czyli magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w maju br. wyniosła 263 967 egz. Była ona o 5,60 proc. mniejsza, niż w takim samym okresie 2018 roku.

Drugie miejsce zajął także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”. W badanym okresie osiągnął on średni wynik na poziomie 170 659 egz., po spadku o 4,85 proc.

Podium uzupełnia „Telemax” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 129 752 egz., po spadku w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej o 3,10 proc.

Względem poprzedniego miesiąca również wszystkie tytuły wśród tygodników i dwutygodników telewizyjnych odnotowały spadki, a najwięcej stracił „Super TV” - było to 7,22 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Dołącz do dyskusji: „Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami w maju, „Kurier TV” stracił najwięcej

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mądra Jola
Tele Duperele, liderem rynku prasy w Polsce
odpowiedź
User
Hertus
Chyba tylko emeryci teraz to kupują, bo przecież każdy nowy telewizor ma teraz program wszystkich kanałów. A tak wogłle w tej telewizji i tak nic ciekawego nie ma.
odpowiedź
User
Nick
Czy tt długo jeszcze będzie straszył takimi samymi okładkami z takimi samymi wycinankami? Zatrudnijcie grafika.
odpowiedź