Niesprzedane posiłki ze Starbucksa i Pizza Hut pojawią się w aplikacji Too Good To Go

W aplikacji mobilnej Too Good To Go, mającej ograniczać marnowanie żywności, będą dostępne niesprzedane posiłki z kawiarni Starbucks i pizzerii Pizza Hut należących do firmy AmRest.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Niesprzedane posiłki ze Starbucksa i Pizza Hut pojawią się w aplikacji Too Good To Go

Na razie w Too Good To Go pojawią się niesprzedane posiłki ze Starbucksa - jako Pyszne Paczki mają być oferowane w atrakcyjnych cenach. Obecnie będą dostępne w Warszawie i Krakowie, a wkrótce do akcji dołączą kawiarnie Starbucks z pozostałych miejscowości.

Jeszcze w październiku w aplikacji zostaną zaoferowane niesprzedane posiłki z pizzerii Pizza Hut. Zgodnie z zasadami programu Too Good To Go w ostatniej godzinie pracy lokali gastronomicznych niesprzedaną żywność będzie można kupić ze zniżką wynoszącą minimum 70 proc.

- Czujemy się odpowiedzialni za naszą żywność oraz środowisko naturalne, dlatego od 2017 roku prowadzimy działania zapobiegające marnowaniu żywności na dużą skalę, m.in. pionierski program Harvest w KFC i Pizza Hut, polegający na dzieleniu się nadwyżkami produktów z najbardziej potrzebującymi. Dołączenie do Too Good To Go to kolejny krok w realizowaniu strategii zrównoważonego rozwoju - komentuje Ewelina Jabłońska-Gryżenia, CSR manager w AmRest.

Wywodząca się z Danii aplikacja Too Good To Go pozwala kupować jedzenie, którego nie udało się sprzedać w ciągu dnia knajpom czy hotelom. W Polsce pojawiła się w lipcu br., na początek współpracowało z nią ponad 50 restauracji i kilka hoteli z Warszawy. W drugiej połowie sierpnia zadebiutowała w Krakowie.

- Mamy misję, by wyeliminować zjawisko marnowania jedzenia na całym świecie, a partnerstwo z AmRest z pewnością pomoże nam ją wypełniać. Cieszymy się, że lider europejskiego rynku restauracyjnego dołącza do naszej walki i włącza w nią swoich klientów. Z kolei użytkownicy Too Good To Go z pewnością się ucieszą, że produkty dobrze znanych i lubianych marek będą dostępne w naszej aplikacji - tak Walasek komentuje dołączenie AmRestu do oferty aplikacji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu