Starcom dla US Pharmacii na Litwie, Ukrainie i w Bułgarii

Polski oddział sieci domów mediowych Starcom rozpoczyna koordynację obsługi mediowej Grupy US Pharmacia na trzech rynkach Europy Wschodniej: na Litwie, Ukrainie i w Bułgarii.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

W krajach tych działalność prowadzi firma EU Pharmacia (EUP), która jest częścią Grupy US Pharmacia. Dotychczas Starcom planował i kupował media dla EUP tylko na jednym z wymienionych rynków – na Ukrainie. W dwóch pozostałych krajach agencje z grupy Publicis – Starcom na Litwie oraz dział mediów agencji reklamowej Leo Burnett w Bułgarii - przejmą obsługę mediową EUP od początku 2007 r.

- Skonsolidowanie obsługi mediowej w jednej sieci pozwala na wykorzystanie doświadczeń zdobytych przez Starcom na polskim rynku w celu optymalizacji działań mediowych EU Pharmacii na rynkach zagranicznych – powiedziała Joanna Bujarska – Ciszek, export marketing director w US Pharmacii, która koordynuje działania marketingowe US Pharmacii w Europie Wschodniej i Środkowej poza Polską.

 Ze strony polskiego Starcomu, obsługę mediową na nowych rynkach koordynuje Małgorzata Łokieć.

Wartość budżetu mediowego EUP na wymienionych rynkach nie została ujawniona. 

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję