Ströer wprowadza nowy model sprzedaży reklamy zewnętrznej, podstawą wyniki Outdoor Track

Firma reklamy zewnętrznej Ströer Media z początkiem przyszłego roku wprowadzi nową ofertę. Będzie ona oparta nie tylko na formatach nośników, lecz także danych o ich widowni zamierzonej w badaniu Outdoor Track.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W nowej ofercie Ströer Media nośniki firmy w 10 największych aglomeracjach w Polsce aą podzielone na pięć kategorii cenowych. Ceny zależą nie tylko - jak do tej pory - od formatu nośnika, ale przede wszystkim od poziomu widowni mierzonego wskaźnikiem GRP. Możliwy też będzie zakup pakietu gwarantującego dotarcie do założonej widowni, bez konieczności wyboru konkretnych nośników.

Dane o widowni poszczególnych nośników Ströer Media ma z badania Outdoor Track zrealizowanego przez Instytut Badania Outdooru. Firma jest jednym z trzech udziałowców IBO (pozostali to AMS i Clear Channel Poland) i wyniki Outdoor Track otrzymała wiosną br.

Badanie objęło aglomerację warszawską, śląską, krakowską, trójmiejską, łódzką, poznańską, wrocławską, szczecińską, bydgoską i lubelską. To łącznie 148 gmin.

"Wprowadzamy przełomową ofertę"

- Dzięki projektowi Outdoor Track możemy precyzyjnie planować kampanie, kierując się mierzalnymi parametrami takimi jak widownia, zasięg i częstotliwość kontaktu. Odchodzimy zatem od modelu, w którym cena nośnika nie była uzależniona od jego efektywności - opisuje Andrzej Magdziak, CEO Grupy Ströer. - Wprowadzamy przełomową ofertę, dzięki której outdoor dołącza do najlepiej przebadanych mediów i otwiera się na zupełnie nowe grono klientów. Klientów którzy planują swoje działania w oparciu o precyzyjne dane o efektywności kanałów komunikacji - dodaje.

Do Grupy Ströer należy ok. 15 tys. nośników reklamy zewnętrznej, z których 90 proc. znajduje się w 10 aglomeracjach objętych badaniem Outdoor Track.

Firma ma 4,8 tys. frontlight 6 x 3 m, po 3,9 tys. standardowych billboardów 12 m i nośników małego formatu, 600 frontlightów 12 x 3, 320 backlightów scroll 9 m, 50 frontlightów 12 x 4, 15 backlightów 8 x 4 oraz 1859 pozostałych nośników.

Nowa oferta od 2019 roku

Nowa oferta Ströer Media zacznie obowiązywać od początku 2019 roku. - Zdajemy sobie sprawę, że skala zmiany jest bardzo duża, dlatego wprowadzamy ją na początku roku, tak by przejście na nowe zasady było jak najbardziej płynne. Stale prowadzimy konsultacje wśród klientów - pierwsze były przeprowadzone jeszcze na etapie wyboru metodologii badania Outdoor Track. Planujemy też w ramach IBO stworzenie systemu do autoryzacji kampanii, który pozwoli na potwierdzenie wskaźników mediowych - zapowiada Marcin Gudowicz, wiceprezes Grupy Ströer.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]