SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Świąteczna kampania reklamowa Hortexu

Grupa Hortex, producent soków i mrożonek przygotowała na Święta niespodziankę dla swoich Konsumentów.

Jest to cykl 15-tu filmów reklamowych o tematyce bożonarodzeniowej, które będą emitowane w trakcie Świąt. Bohaterami filmów są dzieci w wieku przedszkolnym, występujące w roli znawców tematyki Świąt Bożego Narodzenia. Dodatkowo z okazji Świąt została przygotowana specjalna, limitowana seria opakowań z grafiką świąteczną dla soku pomarańczowego i jabłkowego oraz nektaru z czarnej porzeczki marki Hortex – czyli produktów, które tradycyjnie cieszą się największą popularnością w okresie świątecznym.

Reklamy, których emisja rusza w najbliższy piątek, 23 grudnia br., oparte są na idei wywiadów przeprowadzanych z przedszkolakami, zaś dodatkowym wyróżnikiem całej kreacji jest ciekawa scenografia przygotowana w konwencji rysunkowej.15 takich mini-wywiadów zostanie wyemitowane w okresie świątecznym łącznie kilkadziesiąt razy w telewizji publicznej.

Niektóre wypowiedzi maluchów wręcz zaskakują trafnością obserwacji i rozbrajającymi sformułowaniami. Odpowiedź na pytanie „Dlaczego lubimy Święta?” jasno mówi o rodzinnych oczekiwaniach dzieci – „ponieważ są dni wolne od pracy i można spędzać czas z mamą i bawić się zabawkami”. Jedną z najważniejszych spraw są prezenty i to, kto je przynosi. Żeby dostać prezenty, trzeba być „grzecznym tak jak wszystkie dzieci... czasami”. Ilu jest Świętych Mikołajów? Dwóch, twierdzi mały Wiktor i uzasadnia: „mały przynosi małe prezenty, a duży – duże”. Rozdawanie prezentów dzieciom to wyczerpująca praca, a wśród opinii dotyczących tego, co Święty Mikołaj robi po Świętach jest i taka: „siedzi w domu, a jego żona daje mu rosołek”.

„Chcieliśmy, by zabawne, czasem nieoczekiwane obserwacje ujęte w język przedszkolaka tworzyły atmosferę i nastrój Świąt widziane oczyma dzieci” – stwierdził Tomasz Kurpisz, prezes zarządu Hortex Holding S.A. „Ten cykl telewizyjnych reklam to także podziękowanie konsumentom za wybór produktów Horteksu, co zadecydowało m.in. o sukcesie naszych soków i napojów w tym roku, w tym znacznego zwiększenia ich udziałów rynkowych do poziomu blisko 18%” – dodał Tomasz Kurpisz.

W zakończonym 31 maja br. roku obrotowym wolumen sprzedaży Horteksu w zakresie soków i napojów zwiększył się o 19% w stosunku do poprzedzającego roku obrotowego. Sprzedaż dalej rośnie, czego wyrazem jest wzrost udziału Horteksu do 17,9% ilościowo (badanie MEMRB za IX-X’05 obejmujące rynek soków, nektarów i napojów bez opakowań PET).

Dołącz do dyskusji: Świąteczna kampania reklamowa Hortexu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl