SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

T-Mobile reklamuje się „bez nonsensów” - w spocie Monika Brodka zamiast Doroty Wellman (wideo)

Ruszyła właściwa odsłona nowej komunikacji reklamowej T-Mobile Polska przygotowanej przez agencję DDB&tribal. Telekom zakończył cykl kampanii z udziałem Doroty Wellman, w nowym spocie epizodycznie pojawia się Monika Brodka.

Monika Brodka w reklamie T-MobileMonika Brodka w reklamie T-Mobile

W nowej komunikacji marketingowej T-Mobile Polska chce obalać absurdalne stereotypy obowiązujące w branży, takie jak skomplikowane procedury, zbędna biurokracja czy niesprawne biuro obsługi klientów. W pierwszej odsłonie operator podkreśla, że jego obecni klienci będą korzystać z tak samo atrakcyjnych ofert jak ci nowi, m.in. z dodatkowych zniżek nawet w trakcie trwającej już umowy.

W spocie symbolizuje to sytuacja, w której bohater wychodzi z eleganckiej restauracji, kiedy dowiaduje się, że nie może otrzymać dania z menu przeznaczonego tylko dla nowych klientów.

 

- Branża telekomunikacyjna pełna jest nonsensów, które uprzykrzają klientom życie. Nic dziwnego, że w efekcie klienci nie najlepiej postrzegają operatorów. Chcemy się na tym tle pozytywnie odróżniać. Chcemy być przyjaźni, prości w obsłudze. A przy okazji niezmiennie oferować produkty najlepszej jakości za uczciwą cenę, w najlepszej sieci w Polsce - opisuje Frederic Perron, członek zarządu T‑Mobile Polska ds. rynku prywatnego.

- Kilka z rynkowych absurdów już wzięliśmy na tapet, co znajduje odzwierciedlenie w naszej ofercie i obsłudze klienta, a w efekcie rosnących wskaźnikach satysfakcji klienta i sympatii do marki. Wiemy natomiast, że to będzie ciągły proces, który dopiero zaczynamy - dodaje.

Koniec cyklu muzycznych reklam z Dorotą Wellman

Jest to pierwsza kampania T-Mobile przygotowana przez agencję DDB&tribal, która po wygranym przetargu przejęła obsługę reklamową telekomu od Bridge2fun. Nowa akcja zaczęła się tydzień temu od etapu teaserowego.

We właściwym spocie epizodycznie występuje piosenkarka Monika Brodka - jako wokalistka zespołu grającego w restauracji. Głównym bohaterem reklamy - oprócz mężczyzny wychodzącego z lokalu, po tym jak nie dostaje dania z menu dla nowych klientów - jest mężczyzna, który na końcu reklamy podkreśla, że w T-Mobile także starzy klienci mogą otrzymać zniżki.

W osobnych spotach promowane będą smartfony Samsung Galaxy A50 i Huawei P30 Lite w atrakcyjnych cenach (ten pierwszy jest dostępny za złotówkę przy podpisaniu 24-miesięcznej umowy na abonament za 110 zł miesięcznie).

 

Przez ostatnie cztery lata w reklamy T-Mobile nawiązywały do różnych stylistyk muzycznych, a występowały w nich znane osoby, m.in. Tomasz Kot (przy okazji Euro 2016 - w duecie z Robertem Lewandowskim), Patricia Kazadi i Kinga Preis, Maja Ostaszewska i Piotr Stramowski, Agnieszka Szulim i Piotr Kędzierski, Natalia Nykiel oraz Cleo.

Natomiast od połowy 2017 roku w kampaniach operatora brała udział Dorota Wellman, komentując różne sytuacje z codziennego życia, w których przydają się usługi telekomu. W reklamach pojawiali się też millenialsi i memy internetowe.

Nowa akcja reklamowa obejmuje telewizję, radio, kinach, internet (m.in. media społecznościowe), outdoor i oraz materiały POS.

Kreację kampanii agencja DDB&tribal przygotowała we współpracy z departamentem zarządzania marką T-Mobile Polska. Za aktywności w internecie odpowiada agencja VMLY&R, za materiały BTL - agencja ARC Worldwide, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Mindshare Polska.

W ub.r. T-Mobile Polska zanotował wzrost wpływów sprzedażowych o 1,2 proc. do 6,5 mld zł wpływów oraz spadek skorygowanego zysku ETBIDA o 6,7 proc. do 1,66 mld zł. Na koniec roku operator miał 10,79 mln użytkowników, o 333 tys. więcej niż rok wcześniej.

Dołącz do dyskusji: T-Mobile reklamuje się „bez nonsensów” - w spocie Monika Brodka zamiast Doroty Wellman (wideo)

24 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
qwerty
Sami sobie są winni że klienci tak ich widzą. Przykład z oferty na karte: 4gr za sprawdzenie stanu konta. Aktualnie już tego nie ma, ale klienci tacy jak ja nadal pamiętają o tym.
odpowiedź
User
Lizer
Kocham Brodke i świetnie się wpisuje w klimacik reklamy.
odpowiedź
User
Mateusz
A ten chłopak, co mówi bez nonsensów to kto?
odpowiedź