SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

1,2 mln widzów debiutu „Take me out” w Polsacie. 1 mln reaktywacji „Top Chefa”

Pokazany w środę wieczorem w Polsacie pierwszy odcinek nowego reality-show „Take me out” oglądało średnio 1,18 mln widzów. Z kolei pierwszy odcinek kolejnej edycji „Top Chefa” zgromadził 1,01 mln osób.

Umów się ze mną. Take me out - uczestnicy i gospodarz programu; fot. Polsat Article

W środę, 7 marca br. po godz. 20.05 Polsat pokazał pierwszy odcinek nowego reality-show „Umów się ze mną. Take me out”. Średnia widownia tej emisji wyniosła 1,18 mln osób. Przełożyło się to na 7,19 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 11,77 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Polsat w czasie emisji pierwszego odcinka programu, czyli w paśmie między godz. 20.08, a 21.24 miał 6,85 proc. udziału, co dało stacji piątą lokatę w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce o tej porze zajęła TVP2, której wynik wyniósł 22,12 proc. (stacja ta jednak w tym paśmie pokazywała hitowe seriale „Barwy szczęścia” i „Na dobre i na złe”). Drugi był TVN (11,35 proc.;), trzecia - TVP1 (8,75 proc.), a czwarta - TV4 (8,44 proc.).

Wśród widzów w grupie 16-49 Polsat z udziałem na poziomie 11,31 proc. był trzecią najchętniej oglądaną stacją w swoim paśmie.

„Take me out” to polska wersja randkowego australijskiego formatu „Taken out”, który należy do FremantleMedia. Formuła show polega na tym, że mężczyźni próbują się umawiać z kobietami na randki. Program prowadzi artysta kabaretowy Piotr „Guma” Gumulec.

Tego samego dnia o 21.25 Polsat wyemitował pierwszy odcinek kolejnej edycji kulinarnego show „Top Chef”, którego średnia widownia w 4+ wyniosła 1,01 mln widzów. Przełożyło się to na 7,80 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 10,45 proc. w grupie 16-49.

Stacja w czasie emisji pilotażowego odcinka kolejnej edycji kulinarnego programu, czyli w paśmie między godz. 21.28, a 22.53 miała 7,56 proc. udziału, co dało jej czwartą lokatę w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce o tej porze zajęła TVP2, której wynik wyniósł 13,65 proc. Druga była TVP1 (11,74 proc.;), a trzeci - TVN (8,05 proc.).

Wśród widzów w grupie 16-49 Polsat z udziałem na poziomie 10,21 proc. był trzecią najchętniej oglądaną stacją w swoim paśmie.

Portal Wirtualnemedia.pl dotarł również do uśrednionych widowni minutowych pięciu najchętniej oglądanych stacji telewizyjnych w grupie 4+ w tym paśmie (TVP1, TVP2, Polsat, TVN i TV4) miedzy godz. 20.00 a 23.00.

Kolejne premierowe odcinki „Umów się ze mną” Polsat będzie pokazywać w środy o 20.05, a kolejną edycję „Top Chefa” - o 21.25.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 10,91 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 1,2 mln widzów debiutu „Take me out” w Polsacie. 1 mln reaktywacji „Top Chefa”

22 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
iksiński
Delikatnie mówiąc bardzo średnio jak na taką promocje
36 10
odpowiedź
User
Zdzichu
Kolejny sukces babci Niny.
40 10
odpowiedź
User
marketer
kompromitacja polsatu.
38 19
odpowiedź
User
michu
obydwa programy po finałowych odcinkach wylecą na zawsze z ramówki. bardziej oplaci im sie filmy pokazywac o tej porze:)
43 11
odpowiedź
User
pavv
Tegoroczne mega hiper premiery notują rewelacyjne wpadki, a będzie jeszcze gorzej bo wkrótce wiosna, a wtedy oglądalność leci w dół.
41 11
odpowiedź