Tech.wp.pl w nowej odsłonie

Wirtualna Polska przebudowała serwis o nowych technologiach Tech.wp.pl. Zmieniony został jego layout i układ, pojawiły się też nowe funkcjonalności oraz działy tematyczne.

km
km
Udostępnij artykuł:

Tech.wp.pl posiada teraz strukturę bloga. Całkowicie przeprojektowana została belka nawigacyjna, w której wyeksponowano najpopularniejsze bloki tematyczne (mobile, użyteczne programy, testy sprzętu i oprogramowania). Serwis został zaprojektowany z myślą o posiadaczach tabletów, a w szczególności iPadów.

W serwisie Tech.wp.pl stworzono nowe działy oraz przebudowano dotychczasowe. Istotnym elementem stały się autorskie relacje z testów urządzeń (dział "Testy"). Wyeksponowano sekcję "Mobile" z rozbudowanym zestawieniem telefonów komórkowych, które liczy obecnie ponad dwa tys. modeli. Pojawił się również dział "RTV-AGD", w którym można znaleźć informacje na temat nowości m.in. na rynku telewizorów czy sprzętu HI-FI. Przebudowano sekcję "Programy", która zawiera codziennie aktualizowaną bazę informacji na temat ponad trzech tys. aplikacji, narzędzi oraz sterowników. Pojawił się również dział "Media", w którym publikowane są newsy ze współpracujących z tech.wp.pl serwisów i gazet, takich jak Telepolis, Chip, Komputer Świat, Gizmodo, Hi-Fi Choice czy iMagazine. Nowością jest też podkategoria "Wojsko", w której zamieszczane są wiadomości o militarnych gadżetach i produktach.

grafika

Podobnie jak w poprzedniej odsłonie, serwis umożliwia przeskanowanie komputera pod kątem obecności w nim wirusów. Dodatkowo dodano możliwość sprawdzenia rzeczywistej prędkości łącza internetowego, a wkrótce uruchomiona ma zostać specjalna usługa informującą użytkowników o nowych wersjach zainstalowanych na ich komputerach programów.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day