SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Tele Tydzień” liderem sprzedaży wśród tygodników telewizyjnych, „To & Owo” zyskało najwięcej

W styczniu 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Największym wzrostem sprzedaży pochwalić się mogło „To & Owo”, z kolei najwięcej straciły „Teleprogramy”.

Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w styczniu 2014 roku uplasowała się na poziomie 913 776 egz., co oznacza spadek względem stycznia 2013 roku o 0,29 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym nowym dziale - Jedynki

Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 6,04 proc. i ustabilizowała się na poziomie 390 885 egz. Jednocześnie magazyn ten zanotował największy wzrost w zestawieniu.

Na podium uplasował się jeszcze „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer), który rok wcześniej był czwarty. Jego średni wynik wyniósł 166 886 egz., po wzroście o 1,08 proc.

Z kolei największy spadek odnotował magazyn „Teleprogramy” (Teleprogram), który w zestawieniu uplasował się na ostatnim, siódmym miejscu. Średnia sprzedaż ogółem pisma zmniejszyła się o 23,26 proc. i wyniosła 33 771 egz.

Wirtualnemedia.pl

styczeń

ZKDP

2014

2013

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Tele Tydzień

913 776

916 441

To & Owo

390 885

368 617

Magazyn Telewizyjny Kurier TV

166 886

165 108

Tele Max

159 416

165 187

Super TV

140 605

151 483

Program TV

109 345

136 690

Teleprogramy

33 771

44 007


W styczniu 2014 roku w porównaniu do grudnia 2013 roku jako jedyny wzrostem średniej sprzedaży ogółem (o 0,55 proc.) pochwalić się mógł „Kurier TV”. Z kolei najwięcej w tym ujęciu stracił „Tele Tydzień” - było to 7,14 proc.

Wirtualnemedia.pl

miesiąc

ZKDP

styczeń 2014

grudzień 2013

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Tele Tydzień

913 776

984 028

To & Owo

390 885

400 436

Magazyn Telewizyjny Kurier TV

166 886

165 979

Tele Max

159 416

160 201

Super TV

140 605

141 843

Program TV

109 345

112 103

Teleprogramy

33 771

35 092

Dołącz do dyskusji: „Tele Tydzień” liderem sprzedaży wśród tygodników telewizyjnych, „To & Owo” zyskało najwięcej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl