SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Telewizja Polska chce wiedzieć jak wygląda na tle konkurencji

Telewizja Polska zaczęła przetarg na sondaż pt. "Pozycjonowaniu kanałów TVP na tle konkurencji", który ma być zrealizowany metodą jakościowo-ilościową. Ma obejmować m.in. takie kanały, jak TVP1 i TVP2 - na tle dwóch podstawowych konkurentów Polsatu i TVN oraz TVP Info - na tle TVN24 i Polsat News.

Siedziba Telewizji Polskiej, fot. PAP / Paweł Kula Article

Zlecony przez TVP sondaż ma udzielić nadawcy informacji m.in. na temat identyfikacji potrzeb odbiorców telewizji, ich ważności, na temat potrzeb zaspokajanych przez poszczególne stacje TVP. Ma również stanowić rekomendacje dotyczące pozycjonowania anten TVP.  

Sondaż ma być zrealizowany metodą jakościowo-ilościową. Ma obejmować takie kanały, jak TVP1 i TVP2 - na tle dwóch podstawowych konkurentów Polsatu i TVN, TVP Info (na tle TVN24 i Polsat News), TVP Kultura (na tle Ale kino+, Kino Polska, Metro, Stopklatka), TVP Historia (na tle Fokus TV, Discovery Historia, History, Polsat Viasat History), TVP Seriale (na tle TVP HD, TV4, TVN7, TV Puls, Puls2, TTV, TV6, Stopklatka, Metro, Super Polsat, AXN, 13 Ulica, FOX, Comedy Central), TVP HD ( na tle TVP Seriale, TV4, TVN7, TV Puls, Puls2, TTV, TV6, Stopklatka, Metro, Super Polsat, AXN, 13 Ulica, FOX, Comedy Central), TVP Rozrywka ( na tle TVN7, TV4, TTV, Puls, Puls2, ATM Rozrywka, Polo TV, Super Polsat, Stopklatka, Metro, TV6), TVP Sport (na tle Eurosport, Polsat Sport, Canal+Sport), TVP ABC (na tle Puls2, MiniMini+, Polsat JimJam, Nickelodeon, Cartoon Network) oraz TVP.VOD.pl (na tle player, Ipla, cda).

Przetarg trwa do 31 października br.

Wybrany instytut badawczy będzie pracować dla TVP do końca stycznia 2019 roku. Badanie ma zostać zrealizowane do połowy grudnia br.

132 mln zł zysku w tym roku

W pierwszej połowie br. TVP osiągnęła 132,2 mln zł zysku netto.

W ub.r. Telewizja Polska zanotowała wzrost wpływów z abonamentu radiowo-telewizyjnego o 69,9 proc. do 622,5 mln zł oraz spadek przychodów z reklam i sponsoringu o 8,4 proc. do 798,6 mln zł. Wpływy z abonamentu stanowiły 38,2 proc. łącznych przychodów TVP, najwięcej od 15 lat.

Od stycznia 2016 roku prezesem TVP jest Jacek Kurski.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Telewizja Polska chce wiedzieć jak wygląda na tle konkurencji

34 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marek
Wygląda jak Korea Północna na tle Korei Południowej.
71 12
odpowiedź
User
walter
mogę to zrobić za darmo.

Mniej propagandy, więcej rzetelności.

Po prostu być uczciwym, a nie sprzedajną k.... .
56 12
odpowiedź
User
paweł żulewski
Joke z rana? :)
37 10
odpowiedź
User
Gdyby
Kiedy niedawny lider chce równać do mniejszych, to zaczynam się bać. Prezes najwyraźniej nie ma wizji i pseudonaukowym bełkotem chce zagadać niekompetencję. Czy KIEDYKOLWIEK umiejętność prowadzenia wojsk brała się z czytania analiz prowadzonych przez firmy, które nigdy nie zajmowały się wojną? Powodzenia!
28 11
odpowiedź
User
MARKETER
A co ja wiem o ich konkurencji? Na Białorusi nie byłem, w Korei też nie... Sorry. Nie pomogę.
50 9
odpowiedź