SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“The Voice of Poland”: słaby start, ale widownia rośnie

Nadawany w TVP 2 program “The Voice of Poland” po trzech tygodniach emisji ma mniej widzów niż osiągają emitowane w tym samym paśmie propozycje TVN i TVP 1. Wygrywa on jednak z Polsatem, a widownia show rośnie.

Średnio sześć pierwszych odcinków “The Voice of Poland” obejrzało 2,18 mln widzów, co przełożyło się na 16,30 proc. udziału w grupie + i 14,87 proc. w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measuerment dla Wirtualnemedia.pl. Oglądalność programu idzie jednak do góry. Pierwsze dwa wydania talent-show zgromadziły 1,96 mln oglądających, a dwa ostatnie - 2,38 mln.

Mimo słabych wyników formatu są one i tak lepsze niż te, które TVP 2 osiągała rok wcześniej w tym samym paśmie emisji. Miała one wtedy 2 mln widzów, a jej udział wynosił odpowiednio 14,72 proc. i 11,72 proc.

Dwójka w paśmie emisji “The Voice of Poland” zajmuje trzecie miejsce pod względem udziału w rynku. Liderem jest TVN, nadający w tym czasie “Mam talent!” i początek filmu fabularnego, co daje tej stacji 22,83 proc. udziału w grupie 4+ i 25,93 proc. w 16-49. Drugie miejsce zajmuje TVP 1, nadająca wówczas filmy (18,87 proc. i 16,47 proc.). Gorzej od TVP 2 wypada natomiast Polsat z udziałami na poziomie 11,05 proc. i 12,17 proc.(także nadaje wtedy filmy).

>>> Dwójka broni udziału Nergala w swoim show (przeczytaj cały list)

“The Voice of Poland” nadawany jest równolegle z TVP 2 na antenie kanału TVP HD. Po sześciu odcinkach widownia programu w tej stacji wyniosła 118 tys. widzów, co dało 0,88 proc. udziału w 4+ i 1,20 proc. w 16-49.

Dane telemetryczne pokazują, że talent-show śledzą głównie kobiety, osoby w średnim wieku i starsi oraz mieszkańcy wsi i małych miast.

>>> Szef Rady Etyki Mediów: filozofia życiowa Nergela nie godzi w misyjność TVP

W programie “The Voice of Poland” poszukiwany jest najlepiej śpiewający wokalista, na którego czeka międzynarodowy kontrakt płytowy. Jurorami-trenerami w show są  Kayah, Ania Dąbrowska , Andrzej Piaseczny i Adam “Nergal” Darsku. Format prowadzi Hubert Urbański, a za jego produkcję odpowiada Rochstar.


Widownia “The Voice of Poland” odcinek po odcinku

WIRTUALNEMEDIA.PLWszyscy 4+16-49
DateStartKoniecAMRSHR %SHR %
03-09-201120:0020:441 836 75214,90%13,33%
03-09-201121:0521:512 070 51215,58%12,78%
Średnia1 955 70615,26%13,02%
10-09-201120:0020:472 229 88316,58%15,88%
10-09-201121:0721:552 138 16515,45%14,15%
Średnia2 184 21016,01%14,97%
17-09-201120:0020:472 200 58316,35%16,03%
17-09-201121:0421:562 536 99418,48%16,45%
Średnia2 377 82917,48%16,26%
Średnia z całości2 179 07416,30%14,87%


Oglądalność konkurencji w czasie emisji show

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
TVN3 051 67022,83%25,93%
TVP 12 522 14918,87%16,47%
TVP 2 - Voice of Poland2 179 07416,30%14,87%
Polsat1 476 49811,05%12,17%


Profil widowni “The Voice of Poland”

  ADH %AFF
PłećMężczyźni35,86%74
Kobiety64,14%124
Wiek 4-91,86%31
 10-155,08%75
16 - 192,90%52
20 - 243,59%46
25 - 296,54%73
30 - 346,65%80
35 - 398,20%111
40 - 444,63%72
45 - 495,47%80
50 - 5412,95%161
55 - 5912,85%166
60+29,28%145
Wlk. miastaWieś45,12%115
< 50 tys.26,03%108
50-100 tys.7,31%85
100-200 tys.7,57%94
> 200 tys.13,96%69
ZawódTop management8,59%99
Pracownicy średniego szczebla14,48%96
Pracownicy fizyczni i rolnicy19,18%96
Emeryci38,92%152
Inni18,83%61
WykształceniePodstawowe48,57%108
Średnie30,80%104
Wyższe13,69%109
Inne6,94%55


 

Dołącz do dyskusji: “The Voice of Poland”: słaby start, ale widownia rośnie

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kriswas
Z reguły nie oglądam te MuppetSHOWy, a w szczególności TVNowskie formatografy mózgu. Zdarzyło mi się obejrzeć ostatni / od połowy / odcinek The VoP i pragnę stwierdzić, że jeżeli chodzi o poziom muzyczny reprezentowany przez uczestników oraz samą formułe programu, to nie można narzekać. Poziom jest naprawdę wysoki i bez reklam, co najważniejsze. Również celebryci nie powodują przyspieszonej perystaltyki jelit, a to już bardzo dobrze trzeba ocenić. Polecam zdecydowanie.
odpowiedź
User
ekspert
genialny program!!!

a darmowa reklama kleru i pisowskich dziennikarzy napędza ruch ;)
odpowiedź
User
kamil
Program fajny tylko nie pasuje mi tutaj ten stary dziad Urbanski
odpowiedź