TikTok testuje zakupy w aplikacji

TikTok wciąż przedsiębierze kroki w dziedzinie e-commerce i testuje sprzedaż produktów prosto z aplikacji. Na razie usługa dostępna jest dla użytkowników w Wielkiej Brytanii.

jsx
jsx
Udostępnij artykuł:

TikTok rozpoczął w Wielkiej Brytanii testowanie sekcji Trendy Beat – można tam bezpośrednio z poziomu aplikacji kupować towary wysyłane z Chin – donosi „Financial Times”.

Według gazety, właściciel platformy, chiński ByteDance, chce w ten sposób konkurować z Amazonem czy gigantem branży z Państwa Środka – Shein. Plan nosi kryptonim „Projekt S” i według informacji „FT” bazuje na danych zgromadzonych przez TikToka na podstawie treści generowanych przez jego użytkowników. Sprzedawane mają być przedmioty modne, pojawiające się w najpopularniejszych nagraniach zamieszczanych na platformie.

„FT” dodaje, powołując się na anonimowe źródła, że TikTok miał także przejąć ważnych pracowników Shein. Gazeta przypomina, że aplikacja Douyin, czyli odpowiednik TikToka przeznaczony na rynek chiński, generuje sprzedaż o wartości 10 mld dol. rocznie.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tiktok-stawia-na-prostote-kreatywnosc-i-bezpieczenstwo-pierwsza-edycja-foryousummit,7169642424924289a ##

W grudniu 2021 roku TikTok wystartował w Wielkiej Brytanii z formatem zakupów online na żywo (TikTok Shop). Projekt nie cieszył się jednak raczej sukcesem i platforma zrezygnowała z planów jego rozszerzenia na kontynentalną Europę i USA.

TikTok w Europie ma już 150 mln użytkowników. W maju odwiedziło go 12,56 mln polskich internautów (42,37 proc. zasięgu). Każdy spędził tam średnio 19 godzin, 30 minut i 2 sekundy (dane Mediapanel).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tiktok-zakaz-stan-montana-usa,7169652277618817a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały