Tomasz Kolanowski szefem innowacji w MEC Global

Tomasz Kolanowski, który od czterech lat związany jest z polskim oddziałem domu mediowego MEC (należącego do GroupM) awansował w międzynarodowych strukturach firmy. Objął nowo utworzone stanowisko global head of innovations & scalability.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W nowej funkcji Kolanowski pokieruje 10-osobowym zespołem data scientists i programistów pracujących w Warszawie. Będą oni realizować projekty dla wszystkich oddziałów MEC, zwłaszcza tych w USA i Europie Zachodniej. Wcześniej tworzyli regionalny zespół badawczy MEC. Projekty, które rozwijali na potrzeby Polski i regionu - jak choćby Ad Quantum (pomiar wpływu telewizji i internetu na efektywność kampanii), Webtrack (system pozyskiwania danych o efektywności kampanii internetowych wykorzystujący technologię trackingu non-cookie, integrujący dane zarówno z kampanii desktopowych, jak i mobilnych), czy Velocity (narzędzie do analizowania scenariuszy zachowań konsumenckich) - zyskiwały stopniowo międzynarodowy zasięg.

Tomasz Kolanowski będzie raportować do Stephana Bruneau, chief analytics and insight officera w MEC.

W MEC pracuje od 2011 roku. Przez ostatnie trzy lata zajmował stanowisko analytics & insight directora MEC na region Europy Środkowo-Wschodniej. Wcześniej pełnił analogiczną funkcję w polskim oddziale w MEC.

Zanim dołączył do MEC, przez blisko cztery lata pracował w domu mediowym Universal McCann w Londynie. Wcześniej był też związany z polskim oddziałem tej agencji, pracował również w AGB Nielsen Media Research (obecnie Nielsen Audience Measurement).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"