Tomasz Kolanowski szefem innowacji w MEC Global

Tomasz Kolanowski, który od czterech lat związany jest z polskim oddziałem domu mediowego MEC (należącego do GroupM) awansował w międzynarodowych strukturach firmy. Objął nowo utworzone stanowisko global head of innovations & scalability.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W nowej funkcji Kolanowski pokieruje 10-osobowym zespołem data scientists i programistów pracujących w Warszawie. Będą oni realizować projekty dla wszystkich oddziałów MEC, zwłaszcza tych w USA i Europie Zachodniej. Wcześniej tworzyli regionalny zespół badawczy MEC. Projekty, które rozwijali na potrzeby Polski i regionu - jak choćby Ad Quantum (pomiar wpływu telewizji i internetu na efektywność kampanii), Webtrack (system pozyskiwania danych o efektywności kampanii internetowych wykorzystujący technologię trackingu non-cookie, integrujący dane zarówno z kampanii desktopowych, jak i mobilnych), czy Velocity (narzędzie do analizowania scenariuszy zachowań konsumenckich) - zyskiwały stopniowo międzynarodowy zasięg.

Tomasz Kolanowski będzie raportować do Stephana Bruneau, chief analytics and insight officera w MEC.

W MEC pracuje od 2011 roku. Przez ostatnie trzy lata zajmował stanowisko analytics & insight directora MEC na region Europy Środkowo-Wschodniej. Wcześniej pełnił analogiczną funkcję w polskim oddziale w MEC.

Zanim dołączył do MEC, przez blisko cztery lata pracował w domu mediowym Universal McCann w Londynie. Wcześniej był też związany z polskim oddziałem tej agencji, pracował również w AGB Nielsen Media Research (obecnie Nielsen Audience Measurement).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej