TVP wybrała firmy do kampanii promującej jesienną ramówkę

Telewizja Polska rozstrzygnęła częściowo przetarg na usługi reklamy jej jesiennej ramówki - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Do współpracy wybrała m.in. Sigmę Bis i Euvic Media.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
TVP wybrała firmy do kampanii promującej jesienną ramówkę
fot. AKPA

Przetarg Telewizji Polskiej podzielony jest na dziesięć części. Każda dotyczy różnych mediów, w których kampania jesiennej ramówki TVP będzie realizowana. Są to: prasa, kino, nośniki OOH małego formatu, nośniki OOH dużego formatu, DOOH, środki transportu miejskiego, wideo, internet, social media i influencer marketing. 

Budżet na kampanię wynosi blisko 5 mln zł netto (bez VAT). Z tego na prasę 258,3 tys. zł (brutto), na kino -135,3 tys. zł, OOH małego formatu - 1,56 mln zł, OOH dużego formatu - 713,4 tys. zł, DOOH - 827,8 tys. zł, transport miejski - 777,9 tys. zł, wideo - 893 tys. zł, internet - 716,7 tys. zł, social media - 140,7 tys. zł i influencer marketing - 140,7 tys. zł.

TVP rozstrzygnęła postępowanie dla 6 z 10 części. Do działań w prasie i na nośnikach OOH dużego formatu wybrała Sigmę Bis, agencję należącą do Orlenu i PZU.

Do działań w kinie - Euvic Media, na nośnikach OOH małego formatu - Stroer Polska, na nośnikach DOOH - Screen Network, do działań influence - Universal McCann.

Nadal nie ogłoszono nazw firma dla realizacji kampanii w transporcie miejskim, wideo, internecie i w social mediach. 

Umowy z wybranymi firmami miały być zawarte w okresie od 19 do 23 sierpnia. W tym terminie miały ruszyć pierwsze działania promocyjne. Kampanie w poszczególnych mediach mają potrwać do końca października.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7