SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Twój Styl” najwięcej z reklam wśród magazynów, „Party” i „Pani” z najbardziej w górę (TOP10)

W kwietniu br. wśród magazynów najwyższy cennikowy wzrost wpływów z reklam zanotowały „Party”, „Pani” i „Wprost”. Mniej niż rok wcześniej zarobiły z kolei „Viva”, „Twój Styl” i „Polityka”.

fot. Shutterstock.com Article

Z danych Kantar Media przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że w kwietniu br. cennikowe wpływy reklamowe magazynów (bez rabatów i autopromocji) były wyższe od tych w kwietniu ub.r. o 6,2 proc. i wyniosły nieco ponad 329 mln zł.

Faktyczne przychody mogły jednak zmaleć, ponieważ w pierwszym kwartale br. spadły o 14,7 proc. do 87 mln zł (według szacunków Starlinka - zobacz szczegóły), mimo że w ujęciu cennikowym zwiększyły się o 18,3 proc. (więcej na ten temat).

W kwietniu br. najwyższe wzrosty cennikowych przychodów reklamowych w skali roku zanotowały „Party”, „Pani” i „Wprost”. „Party” zarobiło 33,8 proc. więcej (10,3 mln zł), „Pani” - 26,5 proc. więcej (8,4 mln zł), a „Wprost” - o 19,2 proc. więcej (9,9 mln zł).

Reklamodawcy wydali więcej niż rok wcześniej także w „Newsweeku” (wzrost o 8 proc., do 8,9 mln zł), w „Tele Tygodniu” (wzrost o 6,5 proc., do 12,9 mln zł).

Mniej na reklamach zarobiły z kolei zajmujący pierwsze miejsce „Twój Styl”, a także „Viva”, „Polityka” i „Claudia”. Wpływy „Twojego Stylu” spadły o 6,7 proc, do 25,6 mln zł, „Vivy” - o 13,7 proc., do 12,6 mln zł, „Polityki” - o 5,2 proc., do 7,8 mln zł, a „Claudii” - o 6 proc., do 7,8 mln zł.

Cennikowe wpływy reklamowe magazynów

(bez autopromocji, dane Kantar Media)

WIRTUALNEMEDIA.PL

IV 2014

IV 2015

zmiana proc.

TWÓJ STYL

27 380 577 zł

25 555 773 zł

-6,7

TELE TYDZIEŃ

12 082 881 zł

12 871 550 zł

6,5

VIVA

14 596 255 zł

12 596 026 zł

-13,7

PARTY

7 664 575 zł

10 252 981 zł

33,8

WPROST

8 279 083 zł

9 867 000 zł

19,2

NEWSWEEK POLSKA

8 198 100 zł

8 853 500 zł

8

PANI

6 655 933 zł

8 420 680 zł

26,5

POLITYKA

8 272 900 zł

7 843 950 zł

-5,2

CLAUDIA

8 338 165 zł

7 838 829 zł

-6

GALA

B.D.

6 562 233 zł

B.D.

razem

309 684 223 zł

329 025 991 zł

6,2

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Twój Styl” najwięcej z reklam wśród magazynów, „Party” i „Pani” z najbardziej w górę (TOP10)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Henryk
Może łaskawie napisalibyście co to znaczy "B.D." (przy Gali)????
8 9
odpowiedź
User
Roman
Może łaskawie napisalibyście co to znaczy "B.D." (przy Gali)????

Proszę się nie denerwować, to tylko skrót od Brak Danych - B.D.
8 8
odpowiedź