„Twój Styl” przed „Vivą” liderem reklamowym magazynów, „Pani” i „Życie na gorąco” najmocniej w górę (TOP10)

Wydatki na reklamę w magazynach w I połowie br. wzrosły w skali roku o 3,1 proc. Kilkukrotnie większą dynamikę miały w tym okresie „Viva”, „Pani” i „Życie na gorąco”. Mniej zarobiły natomiast „Wprost”, „Party” i „Claudia”.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„Twój Styl” przed „Vivą” liderem reklamowym magazynów, „Pani” i „Życie na gorąco” najmocniej w górę (TOP10)
fot. Shutterstock.com

W okresie od stycznia do czerwca br. przychody reklamowe magazynów wyniosły nieco ponad 2,02 mld zł. Było to 3,1 proc. więcej niż w tym samym okresie 2016 roku - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl na podstawie danych Kantar Media (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Tytułem, który niezmiennie już zarabia na reklamach najwięcej jest „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer). Magazyn w skali roku zwiększył przychody o 1,2 proc., do 136,2 mln zł.

Drugie miejsce na podium zajmuje „Viva” (Edipresse Polska) z wpływami w wysokości 105,8 mln zł, wyższymi rok do roku o 17,8 proc. Trzecią lokatę utrzymuje z kolei „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer), który zarobił w tym roku 82,3 mln zł, czyli 0,5 proc. mniej niż rok temu.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/vw-group-polska-kino-swiat-i-polkomtel-z-najwiekszym-wzrostem-wydatkow-na-reklame-w-i-polowie-br-analiza ##

Dwa spośród dziesięciu magazynów o największych wpływach z reklam miały największą dynamikę przychodów. Miesięcznik „Pani” (Wydawnictwo Bauer) zwiększył je o 20,2 proc. (do 58,9 mln zł). Z kolei tygodnik „Życie na gorąco” (Wydawnictwo Bauer) zarobił 22,1 proc. więcej (42,3 mln zł).

O 4,1 proc. wzrosły wpływy z reklam „Newsweek Polska” (RASP) - do 55 mln zł, a o 1,3 proc. - miesięcznika „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer) - do 40,4 mln zł.

W omawianym okresie reklamodawcy ograniczyli wydatki w takich czasopismach, jak „Wprost” (PMPG Polskie Media), „Party” (Edipresse Polska) i „Claudia” (Burda International Polska). „Wprost” zarobił 5,5 proc. mniej niż przed rokiem (56,4 mln zł), „Party” -  4,8 proc. mniej (54,6 mln zł), a „Claudia” - 5,2 proc. mniej (40,1 mln zł).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/sprzedaz-tygodnikow-opinii-maj-2017 ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek