SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Twoja twarz brzmi znajomo 6” hitem Polsatu. 31 mln zł z reklam

Szóstą edycję show „Twoja twarz brzmi znajomo” oglądało 2,12 mln widzów, o 130 tys. mniej niż w analogicznym okresie ub.r. Program jednak nadal dał Polsatowi pozycję zdecydowanego lidera w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 31,03 mln zł.

Maria Tyszkiewicz - 25-letnia aktorka Teatru Studio BuffoMaria Tyszkiewicz - 25-letnia aktorka Teatru Studio Buffo

Polsat szósty sezon „Twoja twarz brzmi znajomo” pokazywał w soboty po godz. 22.00, w okresie od 3 września do 19 listopada br. Średnia oglądalność programu wyniosła 2,12 mln widzów, co przełożyło się na 19,96 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 18,22 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 18,85 proc. w grupie 16-59 - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl danych Nielsen Audience Measurement.

Najchętniej oglądany odcinek produkcji w analizowanym okresie wyemitowano 24 września br. Przed telewizorami zgromadził on 2,60 mln oglądających, a jego udział w 4+ wyniósł 24,81 proc.

Data

Start

Koniec

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

24-09-2016

22:05:38

00:05:15

2 595 758

24,81%

15-10-2016

22:05:07

00:02:29

2 256 778

20,99%

29-10-2016

22:12:12

00:09:32

2 144 422

19,01%

Dla porównania, czwarta edycja formatu, nadawana jesienią ub.r. (w okresie od 5 września do 7 listopada ub.r.) przyciągała przed telewizory o 130 tys. widzów więcej. Oglądało ją średnio 2,25 mln osób, co przekładało się na 21,30 proc. udziału w grupie 4+ i 18,13 w 16-49.

Polsat w czasie nadawania najnowszej edycji programu „Twoja twarz brzmi znajomo” był zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Druga pozycja wśród tzw. „wielkiej czwórki” należała do TVN, emitującego w tym czasie filmy fabularne, co dało mu 11,01 proc. udziału. Na podium uplasowała się jeszcze TVP1 (także filmy; 7,31 proc.), a poza nią znalazła się TVP2 („Zabójcze umysły” i kabarety; 6,20 proc.). Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

16-59

AMR

SHR %

AMR

SHR %

AMR

SHR %

Polsat - Twoja twarz brzmi znajomo 6

2 118 144

19,96%

877 995

18,22%

1 313 611

18,85%

TVN

1 167 948

11,01%

721 289

14,97%

953 004

13,68%

TVP1

775 717

7,31%

336 497

6,98%

525 988

7,55%

TVP2

657 685

6,20%

279 557

5,80%

430 632

6,18%

Cennikowe wpływy reklamowe z 10 odcinków show wyniosły 31,04 mln zł. Dla porównania, premierowe odcinki formatu pokazywane jesienią ub.r., zarobiły z reklam 28,74 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Szóstą edycję programu wygrała Maria Tyszkiewicz - 25-letnia aktorka Teatru Studio Buffo. Oprócz symbolicznej nagrody, czyli Złotej Twojej Twarzy, zwyciężczyni otrzymała także 100 tys. zł, które przekazała zmagającej się z pokleszczowym zapaleniem mózgowym Ewie Grabarczyk.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w październiku br. wyniósł 12,35 proc.

Dołącz do dyskusji: „Twoja twarz brzmi znajomo 6” hitem Polsatu. 31 mln zł z reklam

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
sisi
Świetny show, nokautujący konkurencję!
odpowiedź
User
Marek
Też mi się wydaje, że to najlepszy show muzyczny w telewizji. Polsatowi udaje się zrobić dobrą zabawę i to już kolejny sezon. Mam nadzieję, że z Idolem będzie podobnie :)
odpowiedź
User
Banita
Witam zacznijcie dbać o swoje rodziny i poświęcać im swój drogocenny czas a nie telewizji Polsat i podnosić im zyski to zwykłe darmozjady z Zygmuntem Solorzem na czele i bandom karierowiczów okradali i okradają społeczeństwo
odpowiedź