SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tymbark: Się je pije do obiadu

Pod hasłem "Się je pije do obiadu" trwa telewizyjna kampania reklamowa napoju Tymbark Wiśnia-Jabłko. Akcję przygotowały Saatchi & Saatchi Communications i ZenithOptimedia.

30-sekundowy spot wykorzystywany w telewizyjnej kampanii reklamowej napoju Tymbark Wiśnia-Jabłko pokazuje deszcz owoców, co ma symbolizować porę obiadową. Taki przekaz niestandardowo podkreśla smak i naturalność tego produktu, wyróżniając się wśród typowych kreacji prezentujących szczęśliwą rodziną.

tymbark

Akcja pod hasłem "Się je pije do obiadu" od 19 października jest prowadzona we wszystkich głównych stacjach telewizyjnych. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Saatchi & Saatchi Communication, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Tymbark: Się je pije do obiadu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl