SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Viaplay w ofercie UPC, w reklamach Marcin Prokop

UPC Polska wprowadza na rynek „Inteligentne WiFi” - samouczące się oprogramowanie, które ma być dostępne dla ponad 850 tys. klientów. Nowością jest też serwis Viaplay w odświeżonych pakietach cyfrowej rozrywki. Ambasadorem marki został Marcin Prokop.

“Inteligentne WiFi” jest zaawansowanym, samouczącym oprogramowaniem. Dostępne będzie na modemach ConnectBox i GigaConnectBox. Jego zadaniem jest zapewnienie najlepszej jakości połączenia Wi-Fi na wielu urządzeniach w domu, przy jednoczesnym monitorowaniu tejże jakości.

- W firmie stale dążymy do tego, by oferować klientom najlepszej jakości internet i bogactwo cyfrowej rozrywki. Dziś robimy kolejny krok w tym kierunku. Dzięki wprowadzeniu na rynek tej przełomowej innowacji, zaoferujemy klientom nie tylko najszybszy, ale także najbardziej stabilny internet w domu - komentuje Bogdan Bucurei, chief marketing officer w UPC Polska.

Prokop ambasadorem UPC

Start “Inteligetnego WiFi” i nowej oferty wspiera najnowsza kampania reklamowa, której twarzą jest Marcin Prokop. Jednocześnie Prokop został też nowym ambasadorem marki UPC. Prokop wcześniej występował w kilku spotach reklamowych. Jesienią były to spoty firmy Oppo, która promowała na polskim rynku smartfony z rodziny Reno4. Prezenter został również ambasadorem tej marki.

Z kolei pod koniec ub.r. pod hasłem „#ZgubiłemSwojeJa" ruszyła kampania Nationale-Nederlanden. Ambasadorami akcji zostali oprócz Marcina Prokopa: blogerka kulinarna i osobowość telewizyjna Daria Ładocha, blogerka lifestylowa Aleksandra Radomska oraz maratończyk Henryk Szost. Nationale-Nederlanden w swojej kampanii „#ZgubiłemSwojeJa” zachęcał ludzi do odnalezienia zagubionego „JA”, zwracając w ten sposób uwagę na to, że troszczą się w życiu o tak wiele rzeczy, że zapominają przy tym o sobie.

 

Odświeżone portfolio operatora

UPC rozszerza też portfolio cyfrowej rozrywki, włączając klientom serwis Viaplay. Dzięki niemu, widzowie uzyskają dostęp do takich lig piłkarskich, jak Bundesliga na wyłączność, UEFA Liga Europy i UEFA Liga Konferencji Europy, Formuły 1 (od sezonu 2023) oraz Premiere League (od sezonu 2022). Platforma Viaplay obecna jest w naszym kraju od początku sierpnia br. Użytkownicy mogą już oglądać pięć kanałów telewizyjnych, cztery w języku polskim i jeden w rosyjskim.

UPC Polska oferuje teraz kilka cyfrowych pakietów. W jednym z nich internet o prędkości 500 Mb/s z „Inteligentnym WiFi” i Telewizją Start + UPC TV GO bez kosztów instalacji kosztuje teraz 54,99 zł/miesiąc. W innym - internet 300Mb/s z Inteligentnym WiFi i Telewizją Start + UPC TV GO dla studentów za 49,99 zł. Oferty internetu w różnych prędkościach z „Inteligentnym WiFi” oraz serwisem Viaplay dostępne są teraz w cenie od 84,99 zł/ miesiąc. Polsat Sport Premium i Viaplay kosztuje 39,99 zł/mc.

Sieć UPC Polska na koniec drugiego kwartału 2021 roku miała 1,54 mln abonentów (wzrost z 1,49 mln rok wcześniej). Z usług telewizji cyfrowej UPC korzystało na koniec czerwca 1,08 mln klientów (wzrost z 1,07 mln), telewizji analogowej - 273 tys. (wzrost z 217 tys.), internetu - 1,31 mln (wzrost z 1,25 mln), telefonii stacjonarnej - 619 tys. (spadek z 661 tys.), a telefonii komórkowej - 105 tys. (22 tys. rok wcześniej). Abonenci UPC Polska mieli łącznie wykupionych 3,28 mln usług.

Dołącz do dyskusji: Viaplay w ofercie UPC, w reklamach Marcin Prokop

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Wojtek
Coraz większe rozdrobnienie i coraz drożej - dziękuje, ale nie!
odpowiedź