Viaplay w ofercie UPC, w reklamach Marcin Prokop

UPC Polska wprowadza na rynek „Inteligentne WiFi” - samouczące się oprogramowanie, które ma być dostępne dla ponad 850 tys. klientów. Nowością jest też serwis Viaplay w odświeżonych pakietach cyfrowej rozrywki. Ambasadorem marki został Marcin Prokop.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
Viaplay w ofercie UPC, w reklamach Marcin Prokop

“Inteligentne WiFi” jest zaawansowanym, samouczącym oprogramowaniem. Dostępne będzie na modemach ConnectBox i GigaConnectBox. Jego zadaniem jest zapewnienie najlepszej jakości połączenia Wi-Fi na wielu urządzeniach w domu, przy jednoczesnym monitorowaniu tejże jakości.

- W firmie stale dążymy do tego, by oferować klientom najlepszej jakości internet i bogactwo cyfrowej rozrywki. Dziś robimy kolejny krok w tym kierunku. Dzięki wprowadzeniu na rynek tej przełomowej innowacji, zaoferujemy klientom nie tylko najszybszy, ale także najbardziej stabilny internet w domu - komentuje Bogdan Bucurei, chief marketing officer w UPC Polska.

Prokop ambasadorem UPC

Start “Inteligetnego WiFi” i nowej oferty wspiera najnowsza kampania reklamowa, której twarzą jest Marcin Prokop. Jednocześnie Prokop został też nowym ambasadorem marki UPC. Prokop wcześniej występował w kilku spotach reklamowych. Jesienią były to spoty firmy Oppo, która promowała na polskim rynku smartfony z rodziny Reno4. Prezenter został również ambasadorem tej marki.

Z kolei pod koniec ub.r. pod hasłem „#ZgubiłemSwojeJa" ruszyła kampania Nationale-Nederlanden. Ambasadorami akcji zostali oprócz Marcina Prokopa: blogerka kulinarna i osobowość telewizyjna Daria Ładocha, blogerka lifestylowa Aleksandra Radomska oraz maratończyk Henryk Szost. Nationale-Nederlanden w swojej kampanii „#ZgubiłemSwojeJa” zachęcał ludzi do odnalezienia zagubionego „JA”, zwracając w ten sposób uwagę na to, że troszczą się w życiu o tak wiele rzeczy, że zapominają przy tym o sobie.

 

Odświeżone portfolio operatora

UPC rozszerza też portfolio cyfrowej rozrywki, włączając klientom serwis Viaplay. Dzięki niemu, widzowie uzyskają dostęp do takich lig piłkarskich, jak Bundesliga na wyłączność, UEFA Liga Europy i UEFA Liga Konferencji Europy, Formuły 1 (od sezonu 2023) oraz Premiere League (od sezonu 2022). Platforma Viaplay obecna jest w naszym kraju od początku sierpnia br. Użytkownicy mogą już oglądać pięć kanałów telewizyjnych, cztery w języku polskim i jeden w rosyjskim.

UPC Polska oferuje teraz kilka cyfrowych pakietów. W jednym z nich internet o prędkości 500 Mb/s z „Inteligentnym WiFi” i Telewizją Start + UPC TV GO bez kosztów instalacji kosztuje teraz 54,99 zł/miesiąc. W innym - internet 300Mb/s z Inteligentnym WiFi i Telewizją Start + UPC TV GO dla studentów za 49,99 zł. Oferty internetu w różnych prędkościach z „Inteligentnym WiFi” oraz serwisem Viaplay dostępne są teraz w cenie od 84,99 zł/ miesiąc. Polsat Sport Premium i Viaplay kosztuje 39,99 zł/mc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Canal+ jak Netflix. Dostęp tylko w jednym domu

Canal+ jak Netflix. Dostęp tylko w jednym domu