Value Media i Synerise partnerami strategicznymi

Dom mediowy Value Media (należący do Group One) zaczął partnerstwo strategiczne z firmą Synerise analizującą dane o zachowaniach zakupowych i wpływie na nie działań marketingowych.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Value Media i Synerise partnerami strategicznymi
Kamil Wiszowaty

- Do tej pory budowaliśmy naszą przewagę kompleksowo, łącząc wszystkie działania online poprzez użycie platformy technologicznej Double Click. Cieszymy się, że dzięki partnerstwu z Synerise możemy pójść dalej i zaoferować naszym klientom pełne mierzenie zaangażowania konsumentów zarówno internetowych i stacjonarnych - uzasadnia Kamil Wiszowaty, dyrektor zarządzający Value Media.

- Każdy zna efekt ROPO (Research online Purchase offline). Platforma Synerise umożliwia dokładne mierzenie efektywności całej komunikacji, odpowiadając na pytanie, jaki był wpływ reklamy online na sprzedaż w sklepie stacjonarnym. Korzystamy już z platformy Synerise we współpracy z naszymi klientami i mamy pierwsze sukcesy za sobą - opisuje.

Synerise zarządza platformą zbierającą i analizującą dane zarówno w internecie (kampanie email, push, sms), jak i w tradycyjnych kanałach komunikacji (wifi, sklepy stacjonarne). Celem jest zwiększanie efektywności działań marketingowych poprzez spersonalizowaną komunikację z klientami, automatyzację marketingu oraz rozwój programów lojalnościowych.

- Współpraca z Value Media w ramach Group One to dla nas prawdziwa przyjemność. Połączenie sił obu przedsiębiorstw wraz z technologią, jaką współtworzymy w Synerise, daje ogromne możliwości reklamowe, ale także oszczędności dla klientów - przekonuje Paweł Kukuła, chief business development officer Synerise.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"