SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Vena Art przygotowała kampanię piwa Złoty Kur

Agencja reklamowa Vena Art z Lublina przygotowała kampanię piwa Złoty Kur dla Browaru Łomża

 Rozpoczęta kampania ”Piwo w dechę” potrwa do końca sierpnia. Ma zasięg ogólnopolski, ale z silnym wsparciem w regionie północno-wschodnim. Grupę docelową stanowią hiphopowcy, mieszkańcy blokowisk - i w odpowiedniej dla nich konwencji przygotowana została kreacja i działania wspierające. Kampania obejmie billboardy, telewizje regionalne, wybrane kanały tematyczne, regionalne rozgłośnie, kolorową prasę ogólnopolską i regionalną. Działania ATL wsparte zostaną eventami i działaniami trade marketingowymi oraz interaktywnym serwisem www.zlotykur.pl.

Za strategię i kreację odpowiada agencja reklamowa Vena Art. 

Dołącz do dyskusji: Vena Art przygotowała kampanię piwa Złoty Kur

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl