Veracomp najlepszym dystrybutorem sieciowym 10-lecia

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Czytelnicy NetWorlda wyróżnili Veracomp przyznając firmie tytuł "Sieciowa firma 10-lecia - wybór Czytelników NetWorlda 1994-2004" w kategorii dystrybutor.

Tytuł ten został przyznany w ramach konkursu "Czytelnicy wybierają sieciowe firmy 10-lecia", organizowanego przez NetWorld - magazyn profesjonalistów sieciowych z okazji 10 rocznicy założenia pisma. 

Czytelnicy NetWorlda, administratorzy sieci i menedżerowie odpowiedzialni za systemy komputerowe w firmach - opierając się na własnych doświadczeniach i wiedzy - wyłonili firmy, "które wyróżniają się jakością i niezawodnością produktów i usług, rzetelnością, przestrzeganiem zasad etyki w biznesie oraz innowacyjnością. Znaczenie przy wyborze miały też mocna pozycja na rynku i stabilność firmy."

Dziękujemy czytelnikom NetWorlda za to wyróżnienie. Networld jest dla nas bardzo ważnym medium. Od początku istnienia w znakomity sposób popularyzuje wiedzę o nowych technologiach sieciowych oraz jest jednym z głównych źródeł informacji dla naszych partnerów handlowych.- powiedział Mariusz Kochański, dyrektor działu systemów sieciowych i członek zarządu Veracomp.

Nagrody wręczono w 10 kategoriach: producent sprzętu sieciowego, producent infrastruktury sieciowej, producent sprzętu telekomunikacyjnego, producent oprogramowania, integrator, dystrybutor, firma szkoleniowa, operator sieci transmisji danych, operator telekomunikacyjny i operator sieci komórkowej. Ogłoszenie wyników konkursu i wręczenie nagród odbyło się 7 października 2004 roku w Centrum Artystycznym Fabryka Trzciny w Warszawie. W imieniu Veracomp nagrodę odebrał Mariusz Kochański.

NetWorld jest specjalistycznym czasopismem o sieciach komputerowych i telekomunikacji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu