Więcej transakcji internetowych

eCard S.A. w samym tylko III kwartale 2004 r. zautoryzował i rozliczył tyle transakcji ile w ciągu całego roku 2003

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Obroty z tytułu autoryzowanych i rozliczonych transakcji internetowych wyniosły ponad 52 miliony i były niemal pięciokrotnie wyższe, niż w analogicznym okresie w 2003 roku. W tym czasie eCard rozliczył 124 362 transakcji, oznacza to wzrost o 259 % w porównaniu do III kwartału 2003 r. Średnia wartość transakcji wzrosła niemal dwukrotnie w III kwartale 2004 roku wyniosła 420 zł.

'Z roku na rok odnotowujemy tendencje wzrostową liczby osób korzystających z płatności przez Internet oraz tendencje wzrostową liczby właścicieli sklepów, którzy taką usługę chcą oferować swoim klientom' mówi Katarzyna Dłużewska z eCard S.A.

Od początku 2004 roku eCard zautoryzował i rozliczył ponad 340 tys. transakcji na łączną kwotę przekraczającą 145 milionów złotych. Na koniec września eCard miał 427 umów podpisanych, z czego wdrożonych zostało 418 Akceptantów. Dla porównania w styczniu bieżącego roku było to odpowiednio 371 podpisanych umów i wdrożonych Akceptantów.

Średnio od 23% do 25% Internautów robiących zakupy korzysta z karty płatniczej on-line, na tej podstawie, można szacować, że wartość całej sprzedaży B2C w pierwszych trzech kwartałach 2004 roku, nie uwzględniając platform aukcyjnych wynosi 0,65 - 0,70 mld złotych

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"