Wojciech Błaszczyk i Paweł Matyja jako creative groupheadzi w FireFly Creation będą zarządzać jednym z trzech zespołów kreatywnych. Tym samym zakończona została reorganizacja działu kreacji w firmie.
Wojciech Błaszczyk przez ostatnie 12 lat pracował jako dyrektor kreatywny w agencji Brainshop U-Boot, której jest zresztą współzałożycielem. Wcześniej pełnił funkcję creative groupheada w BBDO Warszawa i copywritera w Euro RSCG Warsaw. Przez kilkanaście lat działalności w branży marketingowej pracował dla takich klientów jak Procter & Gamble, Citroen, Pepsi Americas, Master Foods, Leroy Merlin, Volvo, Red Bull, Nestle Aqua Waters, Ecco, Kompania Piwowarska, Bacardi Martini i Colgate-Palmolive.
Paweł Matyja również był poprzednio związany z Brainshop U-Boot, przez trzy lata zajmując stanowisko senior copywritera. Wcześniej pracował w agencji LemonBlue oraz jako dramaturg w Berlinie, w teatrze Sophiensaele i HaU. Obsługiwał reklamowo takie marki jak Volvo, Nestle Waters, Pepsi, Leroy Merlin, Wyborowa, Red Bull, Ecco, Wella i WWF.
@Rumburak - „Jedynie emisje eksperymentalne DAB+ z małą mocą są opłacalne. Prawo do emisji kosztuje grosze. Gdyby trzeba było zapłacić jak za normalną koncesję, żadnemu nadawcy by się to nie opłacało.” Koncesja na stacje DAB+ kosztuje 50 proc. kosztu stacji działającej na UKF-ie i koszt rozpowszechniania jest też niższy, ale zysk również mniejszy, bo brakuje słuchaczy. KRRiT i UKE nic nie zrobili na zachętę. Oddaliby jeden kanał w całej Polsce na DAB+, znaleźli by się chętni.
A zauważyły to w sumie 3 osoby.
Śmieszne to jest - DAB+ dla jakichś niszowych radyjek, nadających do tej pory tylko w internecie. I zasięg 10 km. Żenada.