WP Kobieta z nową linią programową pod hasłem „Jestem, jaka chcę być”

Redakcja serwisu tworzy treści dla kobiet otwartych, ciekawych świata i śledzących trendy. Zgodnie z nową misją, kobiety w serwisie znajdą wszystko, co warto wiedzieć, by żyć lepiej. Zakres tematów w WP Kobieta oraz sposób pisania sformułowano na nowo. Inspiracją do zmian był m.in. raport „Lepsi my. Teczka trendów dobrego życia” 4P/2018. Linię programową pod hasłem „Jestem, jaka chcę być” zaprezentowano na śniadaniach prasowych.

artykuł sponsorowany
artykuł sponsorowany
Udostępnij artykuł:
WP Kobieta z nową linią programową pod hasłem „Jestem, jaka chcę być”

Kwietniowe spotkania w warszawskim Pięknie były okazją do poznania redakcji WP Kobiety. Podczas nich odbyła się debata pt. „Zachowania konsumentek względem nowych trendów w obszarze lifestyle”. Zaprezentowano misję, nowe cykle redakcyjne oraz kalendarz na 2019 rok. Wśród gości byli klienci i partnerzy, którzy komunikację swoich marek adresują do kobiet.

– Nigdy w historii kobiety nie miały takiego wpływu na rzeczywistość. Dużo więcej mogą i dużo więcej chcą, a przez to – dużo więcej muszą. Żyć lepiej to dla kobiet coraz rzadziej znaczy być „wszystko-ogarniającą”, „sama-sobie-radzącą”, „zawsze-radę-dającą” super woman. Kobiety potrzebują wyluzować, przejść od „perfekcyjna ja” do „szczęśliwa ja”, a my chcemy je na tej drodze wspierać – mówi Małgorzata Golińska, dyrektor zarządzająca obszarów lifestyle, zdrowie i parenting w WP.

Golińska przedstawiła linię programową WP Kobiety opartą o cztery trendy w obszarze lifestyle: ciałopozytywność, lepszy umysł/życie odgracone, sportomania/wellbeing oraz nowa przytulność. Pokazała także, jaką tematykę w ramach każdego z trendów WP Kobieta zamierza prezentować użytkownikom. Zmiany służą pisaniu w duchu akceptacji i życzliwości. Klienci i partnerzy zyskują bezpieczną i wiarygodną przestrzeń reklamową oraz zaangażowanych użytkowników.

Paulina Gumowska, redaktor naczelna WP Kobiety przedstawiła kalendarz działań oraz cykle redakcyjne, takie jak m. in. #ZadbanaPolka i #ZdrowaPolka. Zaprezentowała też akcje CSR serwisu: #SamotnyRodzic, która wspiera rodziców samotne wychowujących oraz #toniejestzgoda, przypominająca kobietom ich podstawowe prawa.

– Dziennikarki i dziennikarze WP Kobiety to zaangażowani pasjonaci, którzy czują misję zmiany otaczającej nas rzeczywistości. Jestem dumna z akcji i działań CSR, które wspólnie realizujemy każdego dnia – mówi Paulina Gumowska.

W panelu dyskusyjnym „Zachowania konsumentek względem nowych trendów w obszarze lifestyle” udział wzięły dr Barbara Frątczak-Rudnicka z firmy badawczej 4P Research Mix, autorka raportu „Lepsi my. Teczka trendów dobrego życia”, która przedstawiła kluczowe dla polskich internautów trendy w stylu życia; Joanna Stopyra, womenologist, autorka Women Power Index, założycielka Women Power Media, pierwszego w Polsce portalu poświęconego wpływowi kobiet na biznes, społeczeństwo i gospodarkę; Magda Krajewska, prowadząca profil #Instalekarz, instagramerka zajmująca się tematem zdrowego stylu życia oraz Ewa Zakrzewska, modelka plus size, wspierająca ideę ciałopozytywności.

Redakcja WP Kobiety codziennie prezentuje porady, wywiady, wideo, inspiracje i podejmuje tematy ważne dla kobiet. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI z marca br. serwis odwiedziło 5,2 mln realnych użytkowników.

artykuł sponsorowany
Autor artykułu:
artykuł sponsorowany
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"