SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wszystkie tygodniki yellow na minusie. „Życie na Gorąco” straciło najwięcej

W listopadzie ub.r. wszystkie tygodniki yellow zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem. Najwięcej straciło „Życie na Gorąco”, które utrzymało się na pozycji zdecydowanego lidera sprzedaży w segmencie.

Article

Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w listopadzie 2015 roku względem listopada 2014 roku zmalała o 8,66 proc. i wyniosła 524 808 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 3,86 proc. do 301 123 egz.

Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 221 671 egz., po spadku o 2,52 proc.

Wirtualnemedia.pl

listopad

ZKDP

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Życie na Gorąco

698 588

524 808

524 808

732 393

574 577

574 577

Twoje Imperium

414 744

301 123

301 123

436 905

313 214

313 214

Rewia

313 444

221 671

221 671

330 658

227 404

227 404

Świat & Ludzie

270 435

175 305

175 305

285 920

188 626

188 626

Dobry Tydzień

277 917

168 192

168 192

322 431

171 469

171 469

Na Żywo

265 176

164 075

164 075

274 883

178 659

178 659

W porównaniu do października ub.r. prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Dobry Tydzień” - było to 8,21 proc. Jedyny wzrost, wynoszący 7,28 proc., odnotowała „Rewia”.

Wirtualnemedia.pl

2015

ZKDP

listopad

październik

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Życie na Gorąco

698 588

524 808

524 808

734 755

533 405

533 405

Twoje Imperium

414 744

301 123

301 123

421 156

304 140

304 140

Rewia

313 444

221 671

221 671

314 440

206 630

206 630

Świat & Ludzie

270 435

175 305

175 305

280 512

175 607

175 607

Dobry Tydzień

277 917

168 192

168 192

282 429

183 240

183 240

Na Żywo

265 176

164 075

164 075

273 135

172 757

172 757

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wszystkie tygodniki yellow na minusie. „Życie na Gorąco” straciło najwięcej

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gość
spada, ale i tak wszystkie segmenty (no może poza pismami tv) mogą pozazdrościć tak wysokiej sprzedaży pismom plotkarskim :)
8 8
odpowiedź
User
pavv
Co to za kolejna nowomowa pustaków jakichś - TYGODNIKI YELLOW! Znałem takie wydawnictwo YELLOW - to książka telefoniczna była!
10 8
odpowiedź