SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polsat i TVN odrabiają straty, kanały TVP w dół. „M jak miłość” hitem tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „M jak miłość”, „Fakty” i „Sanatorium miłości”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka. W 16-49 pierwsze miejsce zajął TVN, który wyprzedził Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Article

W minionym tygodniu - od 15 do 21 lutego - najwięcej widzów zgromadził poniedziałkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał średnio 4,12 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 28,17 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 16 lutego na antenie stacji obejrzało 3,37 mln widzów (23,06 proc. udziału). Była to druga topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugie pod względem oglądalności dzienników były „Wiadomości” TVP1, które zgromadziły 2,70 mln widzów (emisja 21 lutego; 4. pozycja w ogólnym rankingu). Do zestawienia top 20 na 8 pozycji uplasował się „Teleexpress” Jedynki z 2,31 mln oglądających (czwartkowe wydanie) oraz „Wydarzenia” Polsatu z 2 mln oglądających (emisja 21 lutego; 16. lokata).

Podium w ogólnym rankingu uzupełnia kolejny odcinek „Sanatorium miłości”. Program nadany w Jedynce w niedzielny wieczór obejrzało 3,20 mln widzów (20,85 proc. udziału).

„M jak miłość” na czele w 16-49

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności był serial „M jak miłość”, który w TVP2 miał 1,37 mln osób, co dało stacji 26,59 proc. udziału.

Drugie miejsce zajął dziennik „Fakty” (1,33 mln widzów w TVN; 27,28 proc. udziału), a podium uzupełnia „Uwaga! Koronawirus” (1,02 mln w TVP1; 21,70 proc.). W czołowej piątce znalazły się jeszcze „Kuchenne rewolucje” (977 tys. w TVN; 21,33 proc.) i „Sanatorium miłości” (789 tys. w TVP1; 14,06 proc.).

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

TVP1 liderem w 4+, Polsat wyprzedził TVP2

Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zmniejszył się o 1,40 pkt. proc. do 9,56 proc.

Z trzeciego na drugie miejsce awansował Polsat, którego udział w analizowanym okresie wyniósł 8,30 proc. (wzrost o 0,97 pkt. proc.).

Na ostatnią lokatę podium spadła TVP2. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,13 proc. (w dół o 1,30 pkt. proc.).

Czwarty był TVN, którego udział wyniósł 7,56 proc. (do góry o 1,46 pkt. proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się z 33,82 proc. do 33,55 proc.

TVN24 na czele stacji newsowych

Piąty był TVN24, którego udział wzrósł o 0,74 pkt. proc. do 4,98 proc. Z szóstej na siódmą lokatę spadło TVP Info (stacja miała 3,51 proc. udziału; - 0,57 pkt. proc.). Wśród czołowych stacji informacyjnych 11. miejsce zajął Polsat News (1,74 proc.; do góry o 0,17 pkt. proc.).

TVN wyprzedził Polsat w 16-49

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął TVN, który wyprzedził Polsat. Udział stacji zwiększył się o 1,31 pkt. proc. do 9,47 proc. Wynik drugiego Polsatu uplasował się na poziomie 9,16 proc. (do góry o 0,54 pkt. proc.).

Podium uzupełnia Dwójka (- 1,17 pkt. proc. do 5,76 proc.), która wyprzedziła Jedynkę (- 1,37 pkt. proc. do 4,99 proc.).

Polsat liderem w 16-59

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy był Polsat (9,28 proc.; do góry o 0,80 pkt. proc.).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Polsat i TVN odrabiają straty, kanały TVP w dół. „M jak miłość” hitem tygodnia

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Widz 1
Ranking od lat bez zmian. Kulisy programów umieszczane w top to jak zwykle przesada. Bloki reklamowe są dłuższe. Nawiasem mówiąc stację tv poszły w paradokumenty , show i telenowele. Nawet komercyjne stację i stację które emitują tylko seriale jak comedy central na okrągło emitują to samo. Od lat bez zmian.
20 0
odpowiedź
User
Widz 1
Ranking od lat bez zmian. Kulisy programów umieszczane w top to jak zwykle przesada. Bloki reklamowe są dłuższe. Nawiasem mówiąc stację tv poszły w paradokumenty , show i telenowele. Nawet komercyjne stację i stację które emitują tylko seriale jak comedy central na okrągło emitują to samo. Od lat bez zmian.
5 0
odpowiedź
User
Widz 1
Ranking od lat bez zmian. Kulisy programów umieszczane w top to jak zwykle przesada. Bloki reklamowe są dłuższe. Nawiasem mówiąc stację tv poszły w paradokumenty , show i telenowele. Nawet komercyjne stację i stację które emitują tylko seriale jak comedy central na okrągło emitują to samo. Od lat bez zmian.
5 1
odpowiedź