SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP1 liderem, Polsat wyprzedził TVN w 16-49. „M jak miłość”, „Teleexpress” i PŚ w skokach hitami tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadził serial „M jak miłość”, dziennik „Teleexpress”, PŚ w skokach narciarskich. Wśród stacji w 4+ pierwsza była TVP1, a w 16-49 nowym liderem został Polsat który wyprzedził TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

W minionym tygodniu, tj. w okresie od 4 do 10 lutego 2019 roku, najwięcej widzów zgromadził poniedziałkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał on średnio 5,75 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 35,79 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym był „Teleexpress” Jedynki, który 10 lutego na antenie tej stacji obejrzało 4,97 mln widzów (34,01 proc. udziału). Była to druga topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugie pod względem oglądalności dzienników były „Fakty” TVN, które zgromadziły 3,36 mln widzów (emisja 4 lutego; 7. pozycja). Do zestawienia top 20 na 10 pozycji uplasowały się jeszcze „Wiadomości” Jedynki z 3,24 mln oglądających (niedzielne wydanie) oraz „Wydarzenia” Polsatu z 2,64 mln oglądających (4 lutego; 14 lokata).

Podium wśród hitów tygodnia zajęła transmisja niedzielnego konkursu PŚ w skokach narciarskich. Relację z indywidualnych zawodów z Lahti w samej TVP1 śledziło 4,75 mln osób (32,36 proc. udziału). Konkurs ten był również relacjonowany w TVP Sport oraz na Eurosport 1.

Czwartą lokatę zajął medyczny serial „Na dobre i na złe”. Odcinek tej produkcji pokazany 6 lutego miał 3,76 mln oglądających, a jego SHR% wyniósł 24,79 proc.

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był serial „M jak miłość”, który miał 1,88 mln osób, co dało TVP1 31,17 proc. udziału.

Drugie miejsce zajął „Teleexpress” (1,53 mln widzów; 28,04 proc. udziału), a podium uzupełnia PŚ w lotach (1,48 mln widzów; 26,97 proc. udziału).

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zmniejszył się o 0,36 pkt. proc. do 10,49 proc.

Drugą lokatę zajął Polsat, której udział w analizowanym okresie wyniósł 9,83 proc. (do góry o 0,30 pkt. proc.).

Podium uzupełnia TVP2. Udział tej stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,97 proc., po wzroście względem poprzedniego o 0,38 pkt. proc.

Czwarty był TVN (stacja ta miała spadek wynoszący 0,06 pkt. proc. do 8,52 proc. udziału).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 37,55 proc. do 37,81 proc.

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycję lidera awansował Polsat, który wyprzedził TVN. Udział tej stacji zwiększył się o 0,20 pkt. proc. do 10,85 proc. Wynik drugiego TVN uplasował się na poziomie 10,71 proc. (- 0,15 pkt. proc.).

Podium uzupełnia Dwójka (+ 0,48 pkt. proc. do 7,97 proc.), a czwarta była siostrzana Jedynka (- 0,63 pkt. proc. do 6,78 proc.).

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy był Polsat (do góry o 0,23 pkt. proc. do 10,92 proc.).

Dołącz do dyskusji: TVP1 liderem, Polsat wyprzedził TVN w 16-49. „M jak miłość”, „Teleexpress” i PŚ w skokach hitami tygodnia

23 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zyx
Leśniczówka TVP1 - 1,5 mln
Kwiat pustyni TVP2 - 2 mln
W niedzielny wieczór mocna pozycja Dwójki jednak osłabia skutecznie pozycje Jedynki..
odpowiedź
User
Widz
Leśniczówka TVP1 - 1,5 mln
Kwiat pustyni TVP2 - 2 mln
W niedzielny wieczór mocna pozycja Dwójki jednak osłabia skutecznie pozycje Jedynki..

Kurski pewnie zły, że doszło do kanibalizacji dwóch głównych anten. :lol:
No proszę Leśniczówka coraz lepiej sobie radzi. :)
Ciekawe jak tam Jaka to melodia? i Korona Królów ma wyniki. ;)
odpowiedź
User
Hhh
Jaka jest oglądalność Wiecznej miłości?
odpowiedź