SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Wyścig po nagrody” promuje N-Gine

Pod hasłem „Wyścig po nagrody” rozpoczęła się promocja napoju energetycznego N-Gine. Akcję na zlecenie FoodCare prowadzi agencja Unia Interactive.

„Wyścig po nagrody” promuje N-Gine

W promocji „Wyścig po nagrody” wystarczy kupić dowolny napój N-Gine, a potwierdzający to paragon zachować i zarejestrować w serwisie internetowym n-gine.pl. Codziennie do wygrania są repliki bolidów Formuły 1, a co tydzień - iPody i karnety na imprezę kartingową. Natomiast osoby, które zarejestrują największą liczbę paragonów, wezmą udział w rywalizacji finałowej, w której do wygrania są dwa dwuosobowe wyjazdy na zawody Formuły 1.


Promocję - zaplanowaną do 22 stycznia przyszłego roku - wspierają informacje na nowych, większych puszkach N-Gine, materiały POS w punktach sprzedaży oraz działania na facebookowym fanpage’u marki. Za przygotowanie i obsługę akcji odpowiada agencja Unia Interactive.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Wyścig po nagrody” promuje N-Gine

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl