„Wyścig po nagrody” promuje N-Gine

Pod hasłem „Wyścig po nagrody” rozpoczęła się promocja napoju energetycznego N-Gine. Akcję na zlecenie FoodCare prowadzi agencja Unia Interactive.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W promocji „Wyścig po nagrody” wystarczy kupić dowolny napój N-Gine, a potwierdzający to paragon zachować i zarejestrować w serwisie internetowym n-gine.pl. Codziennie do wygrania są repliki bolidów Formuły 1, a co tydzień - iPody i karnety na imprezę kartingową. Natomiast osoby, które zarejestrują największą liczbę paragonów, wezmą udział w rywalizacji finałowej, w której do wygrania są dwa dwuosobowe wyjazdy na zawody Formuły 1.

grafika

Promocję - zaplanowaną do 22 stycznia przyszłego roku - wspierają informacje na nowych, większych puszkach N-Gine, materiały POS w punktach sprzedaży oraz działania na facebookowym fanpage’u marki. Za przygotowanie i obsługę akcji odpowiada agencja Unia Interactive.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję