Wzrost wydatków na reklamę w hiszpańskich mediach

Wydatki na reklamę we wszystkich hiszpańskojęzycznych mediach rosły w ubiegłym roku szybciej niż cały rynek.

eMarketer - km
eMarketer - km
Udostępnij artykuł:

Wynika z danych firmy badawczej Nielsen Monitor-Plus.

W 2006 roku wydatki te osiągnęły poziom 5,6 miliarda dolarów.

Największy wzrost zanotowały stacje telewizyjne, gdzie na reklamę przeznaczono w ubiegłym roku o 364 miliony dolarów więcej niż w 2005 roku. Wydatki na reklamę w hiszpańskojęzycznych stacjach radiowych zwiększyły się o nieco ponad 30 procent. Z kolei telewizje kablowe zanotowały ponad 20-procentowy wzrost.

Najwięcej na reklamę w hiszpańskich mediach przeznaczyły firmy motoryzacyjne - 630,7 miliona dolarów. Następne w liczbie wydatków były domy towarowe (269,8 mln) i restauracje szybkiej obsługi (258,4 mln).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję