SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

XHTML i Link kursor w standardzie w sieci Ad.net

Największa polska sieć reklamy internetowej Ad.net S.A. wprowadziła na stałe do swojego portfolio dwie nowe formy reklamowe - XHTML i Link kursor.

Dotychczas były one proponowane Klientom jako oferty specjalne.

Reklama z użyciem XHTML-a została wykorzystana w kwietniu i w maju w kampanii Idea dla Firm, realizowanej w serwisach Bankier i Money. Zastosowanie XHTML pozwoliło na widoczną ingerencję w witryny - zawartość pierwszej strony była "spychana" w dół, a na pierwszym planie pojawiał się samolot ciągnący transparent z przewodnim hasłem kampanii "1000 Minut na Firmę". Po kilkunastu sekundach strona wracała do pierwotnego wyglądu, pozostawał jedynie tradycyjny billboard.

"Nowoczesne formy internetowe, jak XHMTL traktujemy jako standard w komunikacji do biznesu. Jesteśmy operatorem innowacyjnym i staramy się to udowodnić klientom biznesowym w każdym obszarze naszych działań" - tłumaczy powód zastosowania XHTML-a Marta Życińska, odpowiedzialna za komunikację Idei dla Firm w PTK Centertel.
   

Poprzednią kampanią z wykorzystaniem XHTML była realizowana przez Ad.net w marcu akcja promocyjna BMW X3 w serwisie Bankier. Wszystkie literki "e" były przez dłuższą chwilę zastąpione cyfrą 3, zaś po najechaniu kursorem na zmienione słowo wyświetlał się BOX pokazujący reklamowany model samochodu.

"Wszystkie dotychczasowe kampanie z wykorzystaniem XHTML-a potwierdzają, że sieć Ad.net potrafi profesjonalnie wdrożyć i skoordynować tego typu bardziej zaawansowane technologicznie działania." - mówi Katarzyna Rucińska, Kierownik Działu Sprzedaży sieci Ad.net.

Kampanię Idea dla Firm zaplanował dom mediowy Initiative Warszawa, zaś Kampanię BMW X3 - dom mediowy Media Direction OMD.

 
  
Kolejną nowością w sieci Ad.net, która cieszy się coraz większą popularnością wśród klientów, jest Link kursor - niewielkich rozmiarów box wyświetlający się po najechaniu kursorem na aktywne elementy strony WWW. W maju z Link kursora skorzystał Polkomtel przy okazji kampanii nowej usługi Fun Skan dostępnej dla użytkowników Simplusa (rozmowa z nieznajomymi osobami znajdującymi się w otoczeniu). Kampania była realizowana  w serwisie 'Generacja Gadu-Gadu' i prócz Link kursora wykorzystano również belkę ROS i Boks ROS.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: XHTML i Link kursor w standardzie w sieci Ad.net

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl