SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Z Briefu do Ostrygi

Marek Tytus Gorczyński przeszedł z Magazynu Brief do agencji Ostryga.

Marek Gorczyński jako Project Manager w Ostrydze odpowiedzialny będzie za prowadzenie nietypowych kampanii wykorzystujących marketing wirusowy, marketing szeptany i partyzancki, a także blogi i podcasty. Ponadto zostanie prowadzącym serwis internetowy Adblog, który poświęcony jest zagadnieniom marketingu.

Dotychczas pracował jako dziennikarz i reporter specjalizujący się w zagadnieniach biznesu i marketingu w takich mediach, jak: Brief, Radio PIN czy Polskie Radio.

Dołącz do dyskusji: Z Briefu do Ostrygi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl