SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zabawa z mimami w Łodzi

Zabawa z mimami na otwarcie Cinema City Manufaktura i Orange IMAX Łódź.

Od 8. do 17. maja ARBOmedia Polska realizuje w mieście Łodzi kampanię promującą otwarcie nowego multipleksu Cinema City. Do akcji zaangażowano pięcioro aktorów - mimów, którzy podczas ulicznych występów informują przechodniów o nowych kinach.

Mimowie wcielają się w role znanych filmowych postaci, tj. Charlie Chaplina, Supermana i Pirata z Karaibów oraz dwóch hollywoodzkich Oscarów. Aktorzy odgrywają krótkie, komiczne scenki, próbując wciągnąć w zabawę przechodniów. Jednocześnie rozdają ulotki reklamowe z repertuarem Cinema City Manufaktura i trójwymiarowego kina Orange IMAX Łódź.

"Zastosowanie lekkiego i zabawnego przekazu reklamowego pozwoliło na uzyskanie bardzo pozytywnego oddźwięku kampanii. Każdy, kto znajdzie się na drodze mimów, nie pozostaje obojętny! W dobie przesycenia standardowymi formami reklamy zastosowanie takiego niekonwencjonalnego rozwiązania, wiążącego komunikat reklamowy z zabawą i pozytywnymi emocjami odbiorców jest niewątpliwie trafione" - mówi Anna Galaszewska z ARBOmedia Polska, odpowiedzialna za przebieg akcji.

„Zabawa, pozytywne emocje i szeroki wybór dobrych filmów - takie są kina Cinema City, i właśnie dlatego bez wahania zastosowaliśmy to nowe i niekonwencjolane medium do promowania nowo-otwartych kin w Łodzi.” - dodaje Joanna Litawa, Dyrektor Marketingu i PR, Cinema City Poland.

Kampanię realizuje i koordynuje dom sprzedaży mediów ARBOmedia Polska na zlecenie agencji CARAT Polska i Posterscope.

Dołącz do dyskusji: Zabawa z mimami w Łodzi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl