Zalando konsoliduje budżet mediowy w OMD

Platforma sprzedażowa Zalando konsoliduje swój europejski budżet mediowy w sieci OMD należącej do Omnicom Media Group.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Zalando konsoliduje budżet mediowy w OMD

Dotychczas Zalando współpracowało z kilkoma domami mediowymi w Europie. I tak np. w Wielkiej Brytanii zakupem i planowaniem mediów do kampanii tej platformy zajmował się dom mediowy MediaCom, w Polsce – Media Direction OMD.

Teraz marketer postanowił skonsolidować obsługę mediową w należącej do Omnicom Media Group agencji OMD. W związku z tym w Polsce obsługą mediową Zalando nadal zajmować będzie się dom mediowy Media Direction OMD.

Sieć OMD zajmie się planowaniem i zakupem mediów zarówno tradycyjnych, jak i cyfrowych.

Głównym celem działań realizowanych dla Zalando przez sieć OMD jest zwiększenie świadomości tej marki oraz zachęcenie konsumentów do odwiedzania jej strony internetowej. Główny nacisk na działania komunikacyjne dotyczy takich krajów, jak Wielka Brytania, Francja, Austria, Niemcy i Polska.

Pierwsza kampania autorstwa OMD ma ruszyć w nadchodzących tygodniach.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję