Zdrożeją reklamy w stacjach ZPR Media

Od 1 września br. będą obowiązywać nowe cenniki reklamowe rozgłośni radiowych należących do Grupy ZPR Media. Zdrożeją reklamy m.in. w sieci Eska, Vox FM i Eska Rock.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Zdrożeją reklamy w stacjach ZPR Media
mat.pras.

– Sytuacja na rynku reklamy radiowej jest dobra, widać wysoki popyt na czas reklamowy wśród marketerów. Spodziewamy się utrzymania dobrej koniunktury również jesienią. Nasza słuchalność rośnie, a koszty dotarcia do słuchaczy pozostają na bardzo konkurencyjnym poziomie w porównaniu z innymi grupami radiowymi. Cały czas rozwijamy nasze sieci: ostatnio uruchomiliśmy nową stację: Eskę Suwałki – mówi Ewa Rosiewicz, dyrektor generalna segmentu radio Grupy ZPR Media i prezes Radia Eska SA.

Od września wzrosną ceny w pakietach: Total Time, skupiającej wszystkie stacje Grupy – o 4,5 proc. w porównaniu do obecnie obowiązujących cen, sieć Eska – o 3,4 proc., sieć Vox FM – o 3,0 proc., sieć Eska Rock – o 8,3 proc. (dynamiki dla pasma poniedziałek-niedziela, godz. 6-20).

To pierwsza podwyżka cen w Grupie ZPR Media od pół roku.

W skład Grupy ZPR Media wchodzą: Radio Eska, Eska2, Eska Rock, Radio Vox FM i część stacji Radia Plus.

Niedawno podwyżkę cen reklam zapowiedziała też Grupa RMF - od września ceny spotów na antenach jej stacji wzrosną o nieco ponad 5 proc. Zdrożeć mają też reklamy na antenach Polskiego Radia.

Sieć Radio Eska miało w ostatniej fali Radio Track 7,1 proc. udziału w rynku, Vox FM - 3,4 proc., a Eska Rock - 0,8 proc. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały