SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

ZPR w górę

Rosną udziały w rynku radiowym ZPR-u a spadają Agory

Jak wynika z najnowszych danych Radio Track SMG/KRC w dalszym ciągu największy udział w rynku radiowym ma RMF FM. W okresie grudzień-luty 2004 udział RMF wyniósł 23,2% i w stosunku do poprzednia badania oznacza to wzrost o 0,5%. Tymczasem dynamicznie rośnie słuchalność Radia Zet, która wzrosła z 20,8% do poziomu 21,8%. Jest do najlepszy wynik Zetki w historii.

Coraz słabsze wyniki notują dwie największe rozgłośnie Polskiego Radia. "Jedynka" zanotowała spadek z 15,8% do 15,6% a Program Trzeci z 5,2% do 5,1%.

Tymczasem coraz lepsze wyniki osiąga grupa radiowa ZPR a traci Agora.
Udział w rynku

 XII 2003-II 2004XI 2003-I 2004
Radio RMF FM23,22%22,74%
Radio ZET21,82%20,84%
PR 115,60%15,76%
PR 35,07%5,24%
ZPR  [25]5,19%4,99%
Agora [27]4,33%4,80%
Radio Maryja2,60%2,66%
Plus [21]1,91%1,71%
Ad point [9]1,15%1,18%
Radio WAWA0,70%0,71%
RADIOSTACJA0,75%0,68%
PR 20,66%0,71%
Polskie Radio Bis0,23%0,21%

Zasięg dzienny

 XII 2003-II 2004XI 2003-I 2004
Radio RMF FM27,89%27,58%
Radio ZET26,69%25,54%
PR 116,98%16,62%
ZPR  [25]7,22%6,90%
PR 36,39%6,47%
Agora [27]5,73%6,36%
Radio Maryja4,63%4,52%
Plus [21]2,55%2,41%
Ad point [9]1,85%1,84%
PR 21,27%1,30%
Radio WAWA1,19%1,27%
RADIOSTACJA1,14%1,04%
Polskie Radio Bis0,55%0,51%

Fale: 
    Grudzień 2003 : Luty 2004 (wielkość: 23 255)
    Listopad 2003 : Styczeń 2004 (wielkość: 23 221)
Grupy celowe: 
    Wszyscy respondenci:

        Wielkość (nie ważona): 30 017 672

(312 276 przypadków, 100,0% całej próby)

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: ZPR w górę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl