W 2019 r. wydatki serwisu Netflix na marketing osiągnęły poziom ponad 2,6 mld dol., co było spowodowane m.in. rosną konkurencją ze strony nowych graczy na rynku VOD, takich jak Disney+ czy HBO Max. W ślad za większymi nakładami na działania marketingowe Netflix zapowiedział zmiany personalne związane z tym segmentem.
Czytaj także: Powstanie drugi sezon serialu "Kierunek: Noc”
Bozoma Saint John szefową marketingu
Netflix potwierdził oficjalnie, że nową dyrektorką marketingu tej firmy zostanie Bozoma Saint John. Czarnoskóra menedżerka, której przodkowie pochodzą z Kenii i gdzie spędziła część dzieciństwa ma objąć swoje obowiązki z początkiem sierpnia 2020 r.
Saint John ma duże doświadczenie marketingowe. Wcześniej opiekowała się działaniami w tym segmencie w koncernach Apple i Uber. Ostatnio, od 2018 r. pracowała w agencji Endeavor odpowiedzialnej m.in. za konkurs Miss Universe.

Czytaj także: Netflix na wakacje: "The Old Guard" z Charlize Theron, "Przeklęta" i oscarowe filmy (lista premier)
Nowa szefowa marketingu Netfliksa zastąpi na stanowisku Jackie Lee-Joe, która ze względów rodzinnych postanowiła pozostać na stałe w Australii.
Netflix z rekordowym kwartałem
W pierwszym kwartale br. Netflix zanotował rekordowe wyniki: wzrost liczby subskrybentów o 15,77 mln do 182,86 mln, 5,77 mld dolarów przychodów i 709 mln dolarów zysku netto.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/netflix-ma-w-polsce-prawie-880-tysiecy-uzytkownikow-w-polowie-roku-ich-liczba-wzrosnie-do-997-tysiecy-imponujacy-wynik-dlaczego-netflix-jak-korzystac-ceny-oferta,7170522930787969a ##

W 2019 roku Netflix wydał na zawartość programową rekordową kwotę 15 mld dolarów - wynika z danych firmy analitycznej BMO Capital Markets. Według prognoz ekspertów serwis nie zamierza ograniczać się w przyszłości w inwestowaniu w treści. W 2020 roku może to być kwota 17,3 mld, zaś w 2028 - 26 mld dolarów.
W 2019 roku Netflix wydał na zawartość programową rekordową kwotę 15 mld dolarów - wynika z danych firmy analitycznej BMO Capital Markets. Według prognoz ekspertów serwis nie zamierza ograniczać się w przyszłości w inwestowaniu w treści. W 2020 roku może to być kwota 17,3 mld, zaś w 2028 - 26 mld dolarów.











