Polscy Klienci za zakup 4 letnich opon Bridgestone mogą wygrać jeden z trzech nowoczesnych rowerów elektrycznych Apache Hawk Bosch oraz jeden z 50 tabletów Samsung Galaxy Tab, a oprócz tego mogą zdobyć jedną z 2050 nagród gwarantowanych. Za strategię i koncept kreatywny odpowiada agencja DIFERENTE, po stronie agencji jest także obsługa wszystkich działań promocyjnych oraz kreacja materiałów dla wszystkich rynków objętych promocją. Promocja będzie intensywnie komunikowana w radio, prasie branżowej, Internecie, punktach wymiany i sprzedaży opon, a także sieci EMPIK. Kampania zakończy się 31 maja.
- Tą akcją chcemy silniej zaznaczyć naszą obecność na rynku oraz zwrócić uwagę Klientów na wyjątkową jakość opon Bridgestone. Już od pierwszych dni promocja cieszy się dużym uznaniem wśród Klientów, to dla nas bardzo ważny sygnał – podsumowała pierwsze dni Dorota Szulkowska, Regional Trade Marketing Manager Bridgestone.












