W ramach nowego ekosystemu Omnicom Media na polskim rynku, powstałego w wyniku integracji struktur Omnicom Media Group i IPG Mediabrands, działają niezmiennie agencje: PHD, Media Direction OMD, OMD, Hearts & Science, UM oraz Initiative. Wszystkie kontynuują pracę w dotychczasowych zespołach i strukturach, zapewniając pełną ciągłość współpracy oraz stabilność realizowanych projektów.
Liderzy trzech grup tworzących Omnicom Media w Polsce: Monika Bronowska, Jacek Hendigery, Paweł Sawicki i Jakub Bierzyński, raportują bezpośrednio do Dana Claysa, CEO Omnicom Media EMEA. Ma to zapewnić spójność decyzji i pełną przejrzystość procesów.

Jak przekazano w komunikacie, priorytetem na najbliższy czas będzie wspieranie obecnych klientów w "dynamicznym i pewnym rozwoju poprzez ścisłą współpracę agencji, rozwiązań i usług specjalistycznych".
Rozszerzona skala działania, lepsza integracja danych, większa efektywność zakupowa oraz szybszy dostęp do technologii, takich jak Omni i Acxiom RealID, mają znacząco wzmocnić możliwości Omnicom Media w obszarze danych, analityki i precyzyjnego planowania, umożliwiając klientom grupy podejmowanie trafniejszych decyzji i osiąganie lepszych wyników biznesowych.











