Co z polskimi agencjami mediowymi po fuzji Omnicomu i IPG?

Po sfinalizowaniu fuzji Omnicomu i IPG polskie agencje mediowe do nich należące pozostaną na rynku. Dotychczasowe stanowiska zachowują też ich szefowie.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Co z polskimi agencjami mediowymi po fuzji Omnicomu i IPG?
Jakub Bierzyński, fot. kadr z youtube / sekielski

W ramach nowego ekosystemu Omnicom Media na polskim rynku, powstałego w wyniku integracji struktur Omnicom Media Group i IPG Mediabrands, działają niezmiennie agencje: PHD, Media Direction OMD, OMD, Hearts & Science, UM oraz Initiative. Wszystkie kontynuują pracę w dotychczasowych zespołach i strukturach, zapewniając pełną ciągłość współpracy oraz stabilność realizowanych projektów.

Liderzy trzech grup tworzących Omnicom Media w Polsce: Monika Bronowska, Jacek Hendigery, Paweł Sawicki i Jakub Bierzyński, raportują bezpośrednio do Dana Claysa, CEO Omnicom Media EMEA. Ma to zapewnić spójność decyzji i pełną przejrzystość procesów.

Jak przekazano w komunikacie, priorytetem na najbliższy czas będzie wspieranie obecnych klientów w "dynamicznym i pewnym rozwoju poprzez ścisłą współpracę agencji, rozwiązań i usług specjalistycznych".

Rozszerzona skala działania, lepsza integracja danych, większa efektywność zakupowa oraz szybszy dostęp do technologii, takich jak Omni i Acxiom RealID, mają znacząco wzmocnić możliwości Omnicom Media w obszarze danych, analityki i precyzyjnego planowania, umożliwiając klientom grupy podejmowanie trafniejszych decyzji i osiąganie lepszych wyników biznesowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Seria błędów w depeszach PAP. Dlaczego to groźne dla mediów?

Seria błędów w depeszach PAP. Dlaczego to groźne dla mediów?

Były szef TVP Sport szybko żegna się z Weszło. Oskarża dziennikarza z konkurencji

Były szef TVP Sport szybko żegna się z Weszło. Oskarża dziennikarza z konkurencji

Dwie stacje znikną z telewizji naziemnej. KRRiT szuka następców

Dwie stacje znikną z telewizji naziemnej. KRRiT szuka następców

TOK FM zyskuje subskrybentów. Zarabia więcej poza reklamami

TOK FM zyskuje subskrybentów. Zarabia więcej poza reklamami

97 nagród w konkursie Złote Spinacze 2025. K+ Group z Tytanowym Spinaczem, Stowarzyszenie Demagog Gwiazdą PR

97 nagród w konkursie Złote Spinacze 2025. K+ Group z Tytanowym Spinaczem, Stowarzyszenie Demagog Gwiazdą PR

Będzie wrogie przejęcie właściciela TVN? Konkurent Netfliksa nie składa broni

Będzie wrogie przejęcie właściciela TVN? Konkurent Netfliksa nie składa broni