Z raportu comScore pt. "The 2010 Europe Digital Year in Review" wynika, że w grudniu 2010 roku z internetu w Polsce korzystało nieco ponad 18 milionów użytkowników w wieku co najmniej 15 lat.
Najpopularniejszą własnością internetową były strony należące do Google, które odwiedziło 17,5 miliona polskich internautów. Na podium znalazły się też strony MIH Limited (m.in. Allegro; 14,5 mln użytkowników) i Nasza-Klasa.pl (13,7 mln).
Za pierwszą trójką w czołowej dwudziestce rankingu były kolejno: Grupa Onet.pl (12,6 mln), Wirtualna Polska (12,0 mln), Gazeta.pl Group (11,8 mln), Grupa o2 (11,7 mln), Wikimedia Foundation (10,2 mln), Facebook (10,0 mln), Interia.pl (8,1 mln), Demotywatory.pl (6,4 mln), Chomikuj.pl (6,3 mln), AOL (5,9 mln), Microsoft (5,6 mln), Vevo (5,5 mln), Filmweb.pl (4,4 mln), The Mozilla Organization (4,2 mln), Orange (4,1 mln), Zapytaj.com.pl (3,8 mln) oraz Peb.pl (3,6 mln).












